Πέμπτη 4 Σεπτεμβρίου 2014

Αγορές beautyAz

     Άλλη μία παραγγελία από το beautyAz κατέφθασε στα χέρια μου!!! Τα προϊόντα ήταν τυλιγμένα με φούσκες και από πάνω με ριζόχαρτο!! Πολύ καλά προστατευμένα χωρίς απώλειες, ευτυχώς!!


      Το πρώτο προϊόν που ήθελα να δοκιμάσω είναι το camouflage από catrice. Εγώ το πήρα το 030 Rosy Beige. Είναι λίγο ανοιχτό για αυτή την εποχή, αλλά όταν θα φύγει το μαύρισαμ, νομίζω θα είναι εντάξει στο δέρμα μου. Η τιμή του είναι 3,39€.


      Άλλο προϊόν που ήθελα να δοκιμάσω είναι από την essence το gel για στίγματα. Είναι από τη σειρά pure skin. Η τιμή του είναι 2,99€.


     Από essence ήθελα να δοκιμάσω lipgloss και επέλεξα δύο από διαφορετικές σειρές. Το ένα είναι το 07 silky Red από την XXXL longlasting lipgloss από τη matte σειρά και το άλλο είναι το 28 pretty in hibiscus από την XXXL shime lipgloss. Το longlasting κοστίζει 2,89€ και το shine κοστίζει 2,29€.


     Χρειαζόμουν οπωσδήποτε ασετόν με το σφουγγάρι μέσα, και επέλεξα της essence το quick & easy sponge. Πολύ καλό όσο το δοκίμασα!! Κοστίζει 3,79€.


     Σκέφτηκα να δοκιμάσω μία σκιά από catrice από τη ματ σειρά, 080 Charlie Brown. Θέλω να το δοκιμάσω για σβησίματα στην κόγχη.Κοστίζει 3,19€.


    Τέλος πήρα 2 nail art magnetic για να δημιουργώ σχέδια όταν φοράω μανό με μαγνήτη. Η τιμή για το καθένα είναι 2,29€. Επίσης πήρα ένα top coat με μαγνήτη από catrice το οποίο το φοράτε πάνω από κανονικό μανό και κάνετε σχέδια με τα συγκεκριμένα nail art. Το δοκίμασα ήδη αλλά το μανό ήταν πολύ ανοιχτό και δεν φαινόταν. Θα το ξαναδοκιμάσω και θα σας πω την γνώμη μου! Η τιμή του είναι 2,99€.


     Αυτά ήθελα να δοκιμάσω! Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο;;; Θα θέλατε;; Όταν έχω μια ολοκληρωμένη άποψη, θα σας πω τη γνώμη μου για όλα. Καλή συνέχεια εύχομαι!! Φιλιά πολλά!

                                                   Κωνσταντίνα Ν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers