Παρασκευή 22 Αυγούστου 2014

Glowbox Αυγούστου 2014


     Επιτέλους παρέλαβα το δικό μου συνδρομητικό κουτάκι Glowbox. Αυτό το μήνα καθυστέρησα πολύ να το παραγγείλω, γιατί πρώτα ήθελα να δω το περιεχόμενο του από άλλες bloggers και youtubers. Μπορώ να πω ότι με ενθουσίασε όταν είδα από άλλες κοπέλες το περιεχόμενο του. Πάμε όμως να δούμε το δικό μου κουτί τι περιείχε....


    Πρώτο είναι το Anatomicals/ Never Lose Your Cherry SPF15 Lip Balm. Μυρίζει υπέροχα!! Μόλις άνοιξα το κουτάκι, μύριζε όλο κεράσι!! Είναι διάφανο και απλώνεται πολύ εύκολα. Αφήνει ελαφριά γυαλάδα στα χείλη και απορροφάται ελαφρά από τα χείλη. Προσωπικά μου άρεσε πάρα πολύ!! Το περίμενα πιο glossy, αλλά με ικανοποίησε πολύ περισσότερο το αποτέλεσμα που δίνει. Η τιμή του είναι 4,50€ και είναι full size.


     Επόμενο προϊόν είναι το Bioderma/ Sensibio H2O Solution Micellaire. Το έχω ήδη σε δείγμα και δεν με έχει αφήσει ικανοποιημένη. Περίμενα να είχα άλλο προϊόν μιας και δεν είχα δει σε κανένα κουτί το Bioderma, αλλά δεν πειράζει. Είναι στα 100ml και κοστίζει 5€.


      Στη συνέχεια είδα  το Jason/ Ενυδατικό Gel σώματος Aloe Vera 98%. Δεν γράφει πόσα ml είναι αλλά μάλλον είναι 20ml και κοστίζει 8€. Μυρίζει όμορφα και δροσερά. Δεν το έχω δοκιμάσει ούτε στο χέρι μου για να σας πω πως μου φάνηκε, αλλά ήθελα να το δοκιμάσω!


      Επόμενο προϊόν είναι το Molton Brown/ Samphire Body Wash και είναι travel size. Μυρίζει υπέροχα, αλλά το θεωρώ πανάκριβο τα 300ml να κοστίζουν 23€. Τον επόμενο μήνα θα πάω ένα ταξίδι και θα το πάρω μαζί μου να το δοκιμάσω.


      Και τέλος, είναι το Nourish Skincare/ Golden Glow Illuminating Face Shimmer το οποίο είναι κι αυτό σε δειγματάκι. Κι αυτό είναι πανάκριβο προϊόν. Τα 30ml κοστίζουν 23€. Μου άρεσε η υφή και η λάμψη που δίνει, αν και θα προτιμήσω μόνο στο ντεκολτέ να το χρησιμοποιήσω και όχι στο πρόσωπο.


      Επίσης πήρα και δύο πράγματα από το e-shop να δοκιμάσω. Είναι από τη σειρά I love... strawberry & cream και είναι το body cream με άρωμα φράουλα και κρέμα. Μυρίζει θεικά με πολύ έντονη μυρωδιά φράουλας. Άκρως δροσερό άρωμα. Κρατιέμαι με το ζόρι να μην το χρησιμοποιήσω κι αυτό, γιατί έχω ήδη άλλα 3 κρέμες ανοιχτές και δεν θέλω να ανοίξω άλλη ακόμη. Κόστιζε 6,90€ και είναι στα 200ml.

      Και το άλλο προϊόν είναι πάλι από τη σειρά I love... to feel foot loose & fansy free. Αυτό μυρίζει δροσερά και είναι σαν gel η υφή του. Προσφέρει ξεκούραση και απαλότητα στα πόδια. Κόστιζε 6.50€ και είναι 150ml.


       Αυτές ήταν οι αγορές μου. Νομίζω ότι αυτό το κουτάκι ήταν το καλύτερο από όσα έχω πάρει μέχρι τώρα. Εσάς σας άρεσε;;; Το πήρατε το κουτάκι Glowbox;;; Έχετε δοκιμάσει κάποιο προϊόν από τη σειρά I love...;;;;

                                                       Φιλιά πολλά,
                                                                             Κωνσταντίνα Ν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers