Τρίτη 19 Αυγούστου 2014

essence silky touch blush


     Τι κάνετε γλυκά μου κορίτσια;;; Έχουμε μέσα Αυγούστου και σιγά σιγά ετοιμαζόμαστε να υποδεχτούμε το φθινόπωρο!! Προσωπικά πέρασα ένα σχετικά όμορφο καλοκαίρι οπότε μπορώ να πω ότι είμαι έτοιμη για το χειμώνα. Εσείς;;;;
   
     Πάμε όμως στα δικά μας!! Σήμερα θα σας μιλήσω για δύο ρουζ από την essence, τα οποία τα έχω πολύ καιρό. Τα χρησιμοποίησα αρκετά το χειμώνα, αλλά τα παραμέλησα λίγο το τελευταίο διάστημα. Όμως τον τελευταίο μήνα, ξεκίνησα να τα χρησιμοποιώ εντατικά. Ας δούμε όμως πρώτα ποια είναι αυτά τα ρουζ.




     Η συγκεκριμένη σειρά ρουζ της essence είχε κάνει πάταγο. Εγώ όμως μόνο αυτά τα 2 είχα βρει να πάρω. Το 50 sweetheart  είναι ένα ροζ προς barbie χρώμα όταν φορεθεί έντονα, αν και το χρώμα του φαίνεται περισσότερο ροδακινί στην συσκευασία του. Επίσης έχει χρυσά πολύ μικρά και αραιά shimmer μέσα που δίνει μια υπέροχη λάμψη στα μάγουλα, αλλά και σαν σκιά να φορεθεί δίνει υπέροχο χρώμα. Το 30 secret it girl είναι ένα πορτοκαλί χρώμα με χρυσά πολύ μικρά αλλά πυκνά shimmer που αφήνει την επιδερμίδα ακόμη πιο ηλιοκαμένη και λαμπερή. Κι αυτό σαν σκιά γράφει υπέροχα, ειδικά αυτή την περίοδο που είμαστε μαυρισμένες, δίνει λάμψη στα μάτια αλλά και διακριτικό αποτέλεσμα.

     Το αποτέλεσμα όμως με το πινέλο είναι πολύ διακριτικό και με τα δύο προϊόντα και πρέπει να πάρω 2η στρώση για ένα καλό αποτέλεσμα. Όμως η διάρκεια δεν είναι ικανοποιητική. Τώρα το καλοκαίρι ειδικά σε εμένα κρατάνε maximum 1,5 ώρα. Η αλήθεια είναι ότι ιδρώνω πολύ και δεν κρατάνε εύκολα τα προϊόντα επάνω μου, αλλά παρόλα αυτά δεν έκαναν γραμμές από τον ιδρώτα. Έφευγαν ομοιόμορφα και όλο μαζί το προϊόν, οπότε μετά δεν φαίνεται τίποτα. Αντίθετα όμως, το χειμώνα είχαν πολύ καλή διάρκεια, κρατούσαν 4 ώρες περίπου, όχι περισσότερο.

       Δεν ήθελα όμως να φορτώνω πολύ το πρόσωπο μου, γι αυτό και δεν έβαζα άλλο ρουζ σαν βάση για μεγαλύτερη διάρκεια. Πλέον όμως, όταν χρησιμοποιώ τα ρουζ, για να έχω καλύτερο αποτέλεσμα, παίρνω προϊόν με τα δάχτυλα μου και το απλώνω στα ζυγωματικά μου. Και μετά με το πινέλο, απλώνω ελαφρά το προϊόν. Με αυτόν τον τρόπο τα ρουζ διαρκούν 4-5 ώρες. Τα έχω τεστάρει και με περπάτημα σε full ζέστη, αλλά και βράδυ με αρκετό χορό.

      Πλέον σκέφτομαι να πάρω και τις άλλες αποχρώσεις όταν τις βρω. Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα ρουζ αυτής της σειράς;;; Πείτε μου σε εσάς πόση διάρκεια έχουν και εάν είστε ευχαριστημένες!!

                                                     Φιλιά πολλά, Κωνσταντίνα Ν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers