Κυριακή 31 Αυγούστου 2014

Τι έχω στο νεσεσέρ μου;;; /collab with Nefeli

     Εδώ και καιρό ήθελα να κάνω αυτή την ανάρτηση με το τι έχω στο νεσεσέρ μου. Αυτό σημαίνει ότι έχω κάποια προϊόντα μόνιμα μέσα στην τσάντα μου για περίπτωση "ανάγκης". Την ανάρτηση αυτή την έκανα με την Νεφέλη από το  blog Nefelis Make up corner και μπορείτε να πατήσετε εδώ για να δείτε τι περιέχει το δικό της νεσεσέρ.

     Το νεσεσέρ μου το είχα πάρει από τα jumbo και πραγματικά με έχει βολέψει πολύ. Δεν πιάνει πολύ χώρο μες στην τσάντα αλλά έχει αρκετή χωριτηκότητα.


     Το πρώτο προϊόν που έπιασα είναι το bronzer από Avon. Είναι από τη σειρά Avon Glow και είναι η απόχρωση medium reviera. Το έχω ευχαριστηθεί και με βολεύει επειδή έχει καθρέφτη. Επίσης έχω στο νεσεσέρ άλλο ένα προϊόν της Avon το οποίο είναι bronzer και highlighter αλλά επειδή είναι πολύ ανοιχτόχρωμο, το έχω για ρουζ. Είναι της σειράς colour and contour και ονομάζεται rose glow. Ειδικά το hightlighter είναι υπέροχο.


     Επόμενο προϊόν είναι τα υγρά μαντηλάκια για την ευαίσθητη περιοχή. Χρήσιμα και πολύ βολικά.


      Δεν θα μπορούσα να μην έχω μια ενυδατική ματιών. Κλασσικά έχω της Avon την ANEW vitale. Την έχω δείξει τόσες φορές, που δεν νομίζω να χρειάζεται να πω κάτι άλλο.


      Στη συνέχεια έπιασα 2 παλετίτσες σκιών. Η πρώτη είναι από wet & wild η Knock on Wood και η άλλη είναι από Avon η sunburst. Τέλειες και οι δύο!!
   

      Έχω και 2 κραγιόν στο νεσεσέρ μου. Το ένα είναι από beautyline cosmetics το No44 και το άλλο είναι από Avon το Blush Nude . Ενυδατικά και τα δύο με σχετικά καλή διάρκεια!


       Επίσης έχω και 3 stick κραγιόν από Avon. Τα έχω βολευτεί επειδή δεν πιάνουν χώρο. Πολύ καλά όλα! deluxe - coral you later - rosewood


       Ένα ενυδατικό lip balm από apivita. Μυρίζει υπέροχα και κάνει αρκετά καλή ενυδάτωση.


       Έχω λίμες. Μία σπασμένη διπλής όψης και ένα "σετ" 4 εκδοχών από Avon. Πολύ χρήσιμα!!


       Μία κολόνια. Εγώ έχω την bright crystal, αλλά ζω με τον φόβο μην σπάσει το μπουκάλι που είναι γυάλινο.


       Έχω αμπούλες με φυσικό δάκρυ για τους φακούς.


       Έχω τη μάσκαρα  που μου δίνει και όγκο και μάκρος και είναι από Golden Rose η Cat Walk Mascara. Έχω κάνει ήδη review και πραγματικά τη λατρεύω!!


      Έχω και ένα πινέλο για ρουζ και κοψίματα από τα jumbo.


      Έχω ένα διπλό καθρέφτη από τα jumbo πάλι.


     Έχω ένα αιλάινερ σε gel μορφή, σε στυλό από Avon. Είναι το αγαπημένο μου αιλάινερ.


     Και τέλος έχω ένα οδοντικό νήμα από oral B.


     Αυτό ήταν το περιεχόμενο του νεσεσέρ μου. Όπως βλέπετε είναι άδειο! BB δεν κουβαλάω συνήθως... αλλά όταν το κάνω είναι ή της Garnier ή της Avon. Εσείς τι κουβαλάτε στο νεσεσέρ σας;;;

                                    Κωνσταντίνα Ν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers