Τετάρτη 23 Ιουλίου 2014

review απομίμησης urban decay "Naked basics"

     Όμορφες και όμορφοι τι κάνετε;;;; Ανυπομονώ να ανακοινώσω την τυχερή του διαγωνισμού! Λίγα λεπτά έμειναν!! Όμως, εδώ και αρκετό καιρό ήθελα να κάνω review για την παλέτα της urban decay που πήρα από το aliexpress. Φυσικά δεν είναι η αυθεντική, αλλά εγώ δεν έχω κανένα πρόβλημα, τα χρώματα μου άρεσαν και πήρα την απομίμηση.  Η τιμή της ήταν μόνο 4,64€ και μπορείτε να την βρείτε εδώ.

     Τα χρώματα είναι αρκετά καλά εκτός το δεύτερο στην κάτω σειρά, που η αλήθεια είναι, δεν το έχω χρησιμοποιήσει ποτέ στο μακιγιάζ μου. Πάντως έχουν πολύ καλή απόδοση και σχεδόν με ένα πέρασμα!! Η διάρκεια τους κυμαίνεται ανάλογα με τη βάση που θα χρησιμοποιήσετε.
     Εγώ παραδείγματος χάριν τη χρησιμοποίησα με 4 βάσεις. Με την I love stage της essence κρατούσαν περίπου 4 ώρες. Μετά μάζευαν στην γραμμή, όμως δεν έφευγε όλη η σκιά, αλλά μόνο στο σημείο που ενώνονταν το βλέφαρο με την κόγχη. Εάν δηλαδή κάποιες κοπέλες έχετε μάτια που δεν ενώνεται το βλέφαρο με την κόγχη τότε δεν θα έχετε κανένα πρόβλημα!
     Επίσης χρησιμοποίησα την βάση της elf και οι σκιές έμειναν περίπου 5.30 ώρες άθικτες. Πρόσφατα χρησιμοποίησα και τη βάση από τη beauty uk και κράτησαν περίπου 9-10 ώρες! Και τέλος χρησιμοποίησα και της Avon την βάση και πάλι κράτησαν 12ωρο περίπου. Αλλά με όλες τις βάσεις, είτε μάζευαν οι σκιές είτε όχι, η ένταση δεν χανόταν καθόλου και πραγματικά εντυπωσιάστηκα!
    Επίσης, τις είχα φορέσει και στο γυμναστήριο όπως και αυτές τις μέρες με τις ζέστες και ναι μεν ίδρωνα αλλά οι σκιές έφευγαν μετά από ώρα στο σημείο που έτρεχε ο ιδρώτας, αλλά και πάλι ανάλογα τη βάση. Και τέλος, όταν μάζευαν στις γραμμές οι σκιές, πάντα τις άπλωνα με το χέρι και ήταν σαν να μην είχαν πάθει τίποτα. Οπότε δεν χρειάζεται να έχω και την παλέτα μαζί μου κάθε φορά που θα βγω....
    Εμένα προσωπικά μου άρεσαν πολύ!! Εγώ δεν έχω λιπαρά βλέφαρα και μου κάθονται πολύ καλά, οπότε δεν ξέρω πως θα κάτσει σε εσάς. Εάν έχετε μία καλή βάση που κρατάει τις σκιές στη θέση τους για ώρες, τότε σας την προτείνω ασυζητητί. Εάν δεν μπορείτε να πάρετε τη γνήσια, να πάρετε αυτήν.
     Σας ενημερώνω ότι πληρώνετε μέσω πιστωτικής ή μέσω paypal. Ο συγκεκριμένος πωλητής δεν την έχει πλέον, αλλά μπορείτε να πατήσετε στην αναζήτηση και να βρείτε κάποιον άλλον πωλητή με free μεταφορικά έξοδα.
    Πάμε τώρα να δούμε το μακιγιάζ που κάνω! Χρησιμοποιώ όλα τα χρώματα εκτός το δεύτερο που σας είπα νωρίτερα. Το πρώτο στη δεύτερη σειρά στο χέρι μου το χρησιμοποιώ κάτω από το φρύδι και στην εσωτερική γωνία των ματιών για λάμψη. Είναι το μόνο χρώμα με glitter. Σε όλο το μάτι χρησιμοποίησα το τρίτο χρώμα που είναι λευκό προς καφέ. Στην κόγχη χρησιμοποίησα το καφέ-γκρι που είναι το πρώτο στην πρώτη σειρά και στην εξωτερική γωνία χρησιμοποίησα το καφέ. Το μαύρο το χρησιμοποιώ πάντα για αιλάινερ και σε εμένα αρέσει αρκετά το αποτέλεσμα. Εσάς πως σας φαίνεται;;;

    Αυτά είχα να σας πω, εάν έχετε πάρει κι εσείς την απομίμηση θέλω να μου πείτε πως σας φάνηκε ή εάν δεν την έχετε ήδη, θέλω να μου πείτε εάν ενδιαφέρεστε να την αγοράσετε, είτε την γνήσια παλέτα είτε την απομίμηση.

                                            Φιλιά πολλά, Κωνσταντίνα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers