Σάββατο 5 Ιουλίου 2014

Αγορές Avon Ιουνίου


      Τι κάνετε κορίτσια μου;;;; Πάλι αγορές έκανα. Πότε θα σταματήσω;;; Αντιστέκομαι αλλά πάντα υποκύπτω... Τι να κάνω;;;; Tον τελευταίο καιρό προσπαθώ να μην παίρνω πολλά καλλυντικά, επειδή έχω τόσα, αλλά εκτός αυτού, τώρα το καλοκαιράκι δεν βάφομαι πολύ εκτός από κραγιόν και ρουζ που φοράω πάντα. Όμως, εάν βρεις προσφορές πως να αντισταθείς;;;; Η Avon λοιπόν είχε κάποιες προσφορές και δεν μπόρεσα να αντισταθώ. Θέλετε να δείτε τι πήρα;;;

    Ξεκίνησα να πάρω το conditioner με βερίκοκο και shea από τη σειρά AVON Naturals, αλλά δεν ξεβγάζεται. Είναι στα 125ml και η τιμή του κανονικά είναι γύρω στα 5€. Μυρίζει υπέροχα, γλυκά. Ελπίζω η μυρωδιά του να διαρκεί όπως το σπρέι.
   

       Επίσης ήθελα να δοκιμάσω και μία μάσκα, γιατί είχα δοκιμάσει από τη σειρά planet αλλά δεν μου άρεσε. Οπότε επέλεξα να πάρω τη μάσκα μαλλιών με αλόη και χαμομήλι στα 125ml. Μυρίζει χαμομήλι πολύ έντονα, και μου άρεσε πολύ. Το μόνο αρνητικό είναι ότι η ποσότητα είναι πολύ μικρή. Εγώ που έχω μαλλί μέχρι τη μέση πιστεύω ότι θα το τελειώσω με τη δεύτερη χρήση. Και αυτό κανονικά κοστίζει περίπου 5€.



    Όμως,επειδή είχε προσφορά σε αυτά τα προϊόντα, δηλαδή τα 2 προϊόντα τα έπαιρνα με 3€ και τα 3 προϊόντα τα έπαιρνα με 4€ επέλεξα να πάρω άλλο ένα προϊόν. Πήρα λοιπόν το balm μαλλιών με αμύγδαλο και αβοκάντο. Μυρίζει θεϊκά!!! Ούτε αυτό ξεβγάζεται!! Είναι στα 200ml. Και σε αυτό η τιμή του κανονικά είναι στα 5€ περίπου.



    Βρήκα επίσης σε προσφορά 2 body lotion από τη σειρά Avon Naturals. Το ένα είναι με άρωμα μαύρο κεράσι και μοσχοκάρυδο. Μυρίζει έντονα κεράσι και λίγο βαριά. Θεωρώ ότι αυτή η μυρωδιά θα με τονώνει και θα ξυπνάω. Είναι στα 200ml και η τιμή του κανονικά είναι στα 5€ περίπου. Το δεύτερο έχει άρωμα φράουλα και guava. Μυρίζει διακριτικά, που χαλαρώνει όποιον το μυρίζει.  Κι αυτό είναι στα 200ml και κοστίζει κανονικά περίπου 5€. Εγώ όμως όπως σας είπα ήδη τα βρήκα σε προσφορά και τα πήρα 3€ και τα δύο. Το καθένα κρατάει για 2+ με καθημερινή χρήση, και ενυδατώνουν απίστευτα καλά.



Πήρα κι ένα αφρόλουτρο με μανταρίνι και λευκό γιασεμί. Δεν το άνοιξα και δεν ξέρω εάν μυρίζει ωραία. Αυτό που πήρα είναι στα 500ml και κόστιζε περίπου 5€ εάν θυμάμαι σωστά.


   Πήρα 2 κραγιόν και ένα ενυδατικό χειλιών. Πήρα το Hot Pink και το Wine With Everything. Το καθένα κοστίζει κανονικά γύρω στα 9-10€. Όμως εγώ τα πήρα με την προσφορά στα 12€ και τα δύο και δώρο το ενυδατικό χειλιών. Το βλέπετε λευκό και λέτε θα είναι διάφανο. Κάνετε λάθος όμως, αφήνει χρώμα, είναι σαν frost κραγιόν πολύ διακριτικό και πολύ ενυδατικό. Εγώ λοιπόν επέλεξα το Pink και η τιμή του κανονικά είναι 10€.


    Η Avon έβγαλε μία καινούρια μάσκαρα την Big & Daring volume mascara. Την πήρα περίπου 7€ και η κανονική της τιμή είναι 12€ εάν δεν κάνω λάθος. Έχει τεράστιο βουρτσάκι ημικύκλιο πλαστικό. Έχει πολύ πυκνά και μακριά δοντάκια και δίνει με το πρώτο πέρασμα μάκρος. Τη δοκίμασα και μπορώ να πω ότι ενθουσιάστηκα. Όμως αυτό που δεν μου άρεσε είναι ότι κοκαλώνει τις βλεφαρίδες. Θα τη δοκιμάσω πιο εντατικά και θα σας πω την γνώμη μου! Με την μάσκαρα μου έστειλαν δώρο ένα ζευγάρι σκουλαρίκια που τα έδωσα στην αδερφή μου και δεν τα έχω σε φωτογραφία να τα δείτε.


   Ένα άλλο προϊόν που και σε προσφορά να μην ήταν θα το έπαιρνα,  είναι το eye liner Mega effects που ήθελα οπωσδήποτε να το δοκιμάσω. Έχει πλάγιο βουρτσάκι που θα μας βοηθάει να κάνουμε πιο στρωτά τη γραμμή χωρίς να παχαίνει ή να λεπτύνει από μόνη της. Κόστιζε και αυτό στα 7€ νομίζω και η κανονική του τιμή σίγουρα θα ξεπερνάει τα 10€. Το δοκίμασα μόνο στο χέρι μου και νομίζω ότι στις λεπτές γραμμούλες έτρεχε. Θα το δοκιμάσω στα μάτια και θα σας πω για σιγουριά πως μου φάνηκε!!


    Και τέλος πήρα 2 μολύβια από τη σειρά glimmerstick brights. Νομίζω κόστιζαν στα 5€ το καθένα. Είναι πολύ όμορφα χρώματα, ειδικά το τρικουάζ πάρα πολύ έντονο. Είναι πολύ μαλακά όμως και θέλουν προσοχή κατά την τοποθέτηση τους στα βλέφαρα.  Το πιο ανοιχτό είναι το aqua shock και το σκούρο είναι το turquoise burst.


   Αυτές ήταν οι αγορές μου. Ευτυχώς ήταν λίγες και οικονομικές. Πρέπει να σταματήσω να ψωνίζω!!!! Έχω ξεφύγει νομίζω πολύ, αλλά η αλήθεια είναι ότι το διασκεδάζω. Βρήκατε κάποιο προϊόν ενδιαφέρον;;;; Ελπίζω να τα πούμε στα σχόλια. Σας φιλώ!!

                               Κωνσταντίνα Ν.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers