Τετάρτη 18 Ιουνίου 2014

review "muse" παλέτα Avon & Benecos μπλε μολύβι

    Γεια σας κορίτσια μου!!!! Τι κάνετε;;;; Είδατε τις νικήτριες των βιβλίων;;; Είστε εσείς;;; Μην ξεχνάτε ότι τρέχουν ήδη 2 ακόμη διαγωνισμοί και εάν δεν έχετε λάβει ακόμη μέρος, θα σας έχω στο τέλος τα link.

    Σήμερα λοιπόν, θα σας μιλήσω για την παλέτα "muse" από τη σειρά true color της Avon. Έχει ελαφρύ shimmer και έχει 4 διαφορετικά χρώματα που ταιριάζουν απόλυτα μεταξύ τους. Έχει μπεζ-καφέ, ροζ, πράσινη και μπλε σκιές. Είναι λίγο σκούρα, αλλά  δίνουν όμορφο αποτέλεσμα.

     Καταρχήν, να σας πω ότι, το βουρτσάκι που έχουν μέσα οι παλέτες της Avon, εγώ το χρησιμοποιώ. Εκτός ότι με βολεύει, έχω παρατηρήσει ότι εάν χρησιμοποιήσω ένα πινέλο πχ Toyoko, δεν θα βγάλει ιδιαίτερα χρώμα. Απλά σας το διευκρινίζω, επειδή σε τόσα reviews δεν το είχα πει. 

     Λοιπόν, η ένταση τους είναι αχνή στα ανοιχτά χρώματα, και πολύ έντονη στα σκούρα. Προσωπικά δεν με ενοχλεί η μέτρια ένταση, γιατί με βοηθάει στο να κάνω διακριτικά μακιγιάζ. Επίσης έχουν πολύ καλή διάρκεια που κρατάει τα χρώματα ζωντανά όσες ώρες κι αν περάσουν. Εμένα προσωπικά μου κρατάνε πάνω από 10 ώρες σχεδόν όλες οι σκιές της Avon.

     Το μόνο μειονέκτημα που βρήκα για την συγκεκριμένη παλέτα είναι ότι δεν ενώνονται εύκολα τα
σκούρα χρώματα. Θέλει αρκετό blending  ώστε να γίνουν ένα.

     Στις φωτογραφίες βλέπετε το μακιγιάζ που μου αρέσει να κάνω, και χρησιμοποίησα επίσης κάποιες φορές το μολύβι "benecos" το μπλε, το οποίο ενθουσιάστηκα με το πόσο μαλακό είναι και την διάρκεια που κρατάει στην υγρή γραμμή του ματιού. Το φοράω πάντα στην υγρή γραμμή των ματιών, και δεν φεύγει!! Απίστευτο;; Σίγουρα θα πάρω και άλλα χρώματα.  Επίσης να σας πω ότι ξεβάφεται εύκολα παρόλο που είναι μες στο ματι, και δεν αφήνει υπολείμματα. Σας το προτείνω εννοείται!! Εάν έχετε δοκιμάσει άλλες αποχρώσεις θέλω πολύ να μου πείτε πως σας φάνηκαν.

     Και τέλος η μάσκαρα από Golden Rose η "Cat Walk Mascara". Δεν έχω λόγια. Βλέπετε το αποτέλεσμα, πόσο καλά τις διαχωρίζει, τον όγκο και το μήκος που δίνει και δεν αφήνει κομματάκια πίσω της. Έχω κάνει και review, εάν θέλετε να το δείτε πατήστε εδώ.


     Ελπίζω να ξεχωρίζετε τις σκιές και τα χρώματα. Σας αρέσει το αποτέλεσμα;;; Έχετε δοκιμάσει κάποιο προϊόν από αυτά;;;; Περιμένω τα σχόλια σας!!! Φιλιά πολλά!!!

                                                   Κωνσταντίνα Ν.

Πατήστε εδώ για το Giveaway "beauty uk".

Πατήστε εδώ για το Giveaway "Sleek blush".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers