Κυριακή 22 Ιουνίου 2014

review Avon spray ξεμπερδέματος μαλλιών.

     Γεια σας όμορφες!! Τι κάνετε;;; Σήμερα αποφάσισα να σας πω τη γνώμη μου για το spray από την Avon από τη σειρά Avon naturals stand strength με βερίκοκο και shea. Είναι 150ml και η τιμή του είναι 4,95€.
    Στον κατάλογο λοιπόν λέει ότι είναι σπρέυ για να ξεμπερδεύει τα μαλλιά, και βοηθάει στην  ενδυνάμωση με χρυσό βερίκοκο και καριτέ.
    Εγώ λοιπόν το πήρα, επειδή έχω μπούκλες και μπερδεύονται αμέσως μετά το μπάνιο, οπότε καταλαβαίνεται πόσο δύσκολο είναι το χτένισμα κάθε φορά. Μόλις λοιπόν το είδα, σκέφτηκα "ίσως με βοηθήσει", ούτως ή άλλως η τιμή του όπως είδατε ήταν πάρα πολύ καλή και είχε μέσα αρκετή ποσότητα.
    Η μυρωδιά του είναι απίστευτη!! Στα δικά μου μαλλιά διαρκεί ώρες, αρκετές ώρες. Είναι σαν κολόνια μαλλιών. Επίσης η συσκευασία μου άρεσε και η αντλία είναι πολύ βολική και εύχρηστη. Ένα ψέκασμα από μικρή απόσταση ρίχνει προϊόν σε μεγάλη επιφάνεια μαλλιών.
    Όμως, το έχω στα χέρια μου λιγότερο από 20 ημέρες και ήδη μου τελείωσε. Πως έγινε αυτό;;;; Ή ήταν πολύ καλό και το χρησιμοποιούσα καθημερινά, ή..... ήταν μάπα και δεν μου έκανε τίποτα. Ποια να είναι η αλήθεια άραγε;;;;
     Πριν σας πω την γνώμη μου, θέλω να σας πω τις οδηγίες που έχει το μπουκάλι επάνω. "Περιποιείται τα μαλλιά σας με εκχύλισμα από βερίκοκο και βούτυρο καριτέ. Αφήνει τα μαλλιά ενυδατωμένα, αναζωογονημένα και με λιγότερο επιρρεπή στο σπάσιμο. Για ξηρά/φθαρμένα μαλλιά. Χρήση:  Ψεκάστε αρκετή ποσότητα σε καθαρά, στεγνωμένα με πετσέτα μαλλιά. Φορμάρετε όπως συνήθως.
    Εγώ λοιπόν, επειδή παλιότερα έλουζα καθημερινά τα μαλλιά μου(χειμώνα-καλοκαίρι), και είδα ότι έχουν αποδυναμωθεί, πλέον προσπαθώ και τα λούζω μέρα παρά μέρα ή κάθε 2 μέρες. Ανάλογα. Τόσες μέρες λοιπόν που δεν είχε πολύ ζέστη, ούτε ίδρωνα, τα έλουζα μέρα παρά μέρα. Παρόλαυτά, τα μαλλιά μου μπλεκόντουσαν απίστευτα. Από την πρώτη μέρα που το πήρα, ξεκίνησα να το χρησιμοποιώ. Ψέκασα όλο το μαλλί, και δεν έβλεπα καμία διαφορά. Περίμενα λίγο, ξανά ψέκασα, τίποτα. Τα χτένισα όπως ακριβώς και πριν τη χρήση του. Την επόμενη φορά ξανά τα ίδια. Μετά σκέφτηκα, μήπως πρέπει να ψεκάζω τα μαλλιά μου τουφίτσες τουφίτσες και όχι όλα μαζί; Και πάλι τίποτα. Υπολογίστε σε αυτές τις παρά 20 ημέρες πόσες χρήσεις του έκανα. Δεν έμεινε σταγόνα και όμως δουλειά δεν μου έκανε. Τι να πω;;;
     Από θέμα λοιπόν ξεμπερδέματος, σε εμένα δεν έκανε απολύτως τίποτα. Η μυρωδιά όπως σας είπα είναι απίστευτη και σε εμένα κρατούσε ώρες. Και τέλος τα μαλλιά μου τα άφηνε απαλά και όχι ξηρά και αφυδατωμένα. Τουλάχιστον έκανε το 1/2 στα δικά μου μαλλιά.
    

    Ίσως το συγκεκριμένο προϊόν, προορίζεται για κοπέλες με σπαστά μαλλιά που ας πούμε είναι πιο ευκολοχτένιστα σε σύγκριση με τα δικά μου. Εννοείται ότι δεν θα το ξαναπάρω, αν και χάρηκα πολύ που είδα τα μαλλιά μου μαλακά. Εάν κάποια το έχει δοκιμάσει, ή θέλει να το δοκιμάσει, σας παρακαλώ, να μου πείτε πως λειτούργησε στα δικά σας μαλλιά. Και εάν βρήκατε κάποιο άλλο κόλπο να τη βάζετε και σας έκανε δουλειά.
    Αυτά είχα να σας πω. Αυτή είναι η δική μου άποψη και εμπειρία. Περιμένω τα δικά σας σχόλια και τις δικές σας απόψεις! Φιλάκια!!

                                                     Κωνσταντίνα Ν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers