Τρίτη 10 Ιουνίου 2014

Αγορές i-beauty



       Γεια σας!!! Τι κάνετε γλυκές μου;;;; Σήμερα σας έχω πάλι post με αγορές (που ελπίζω να σταματήσουν γρήγορα ,γιατί με βλέπω να φεύγω εγώ από το σπίτι για να χωρέσουν τα πράγματα που έχω...). Την παραγγελία την έκανα τις τελευταίες ημέρες του Μαΐου, οπότε την παρέλαβα αρχές του μήνα. Έχω μία πρώτη άποψη για κάποια πράγματα , οπότε πάμε να ξεκινήσουμε.....
     Καταρχήν να σας πω ότι ήρθαν σε μία ημέρα. Σε έναν απλό φάκελο περιείχε μία σακούλα με φούσκες γύρω γύρω και μέσα περιείχε τα πράγματα. Όμως το κακό ήταν ότι δεν είχαν το κάθε προϊόν ξεχωριστά προστατευμένο, αλλά ανά 3 πράγματα είχαν βάλει γύρω γύρω 1 διαφάνεια με φούσκες. Αυτό δεν μου άρεσε, γιατί είχε ως αποτέλεσμα να μου σπάσει, ευτυχώς, το καπάκι από ένα κραγιόν και όχι όλο το κραγιόν.
     Πρώτα θα σας πω για τις μάσκαρες που δεν έχω ανοίξει. Ακολουθούν τα ονόματα τους όπως τις βλέπετε στην εικόνα από δεξιά προς τα αριστερά.

 1. MAYBELLINE " Volume Express" ultra volume ultra fast up to triple the volume instantly. Υπόσχεται όγκο, γρήγορα και στο τριπλάσιο των βλεφαρίδων μας. Κόστιζε 7,50€
Μπορείτε να την βρείτε ΕΔΩ.

2. MAYBELLINE "the FALSiES FEATHER LOOK" Volum' Express. Λέει ότι είναι βούρτσα με καμπτήρα που χαϊδεύει τις βλεφαρίδες σε  κάθε επαφή. Κόστιζε 8,80€.
Μπορείτε να την βρείτε ΕΔΩ.

3. GR "Defined lashes  Maxim Eyes Mascara" lash volume, lift-up, perfect Definition. Λέει ότι είναι μία ευέλικτη μοναδική βούρτσα που δίνει το μέγιστο όγκο και ανασηκώνει τις βλεφαρίδες. Κόστιζε 4€.
Μπορείτε να την βρείτε ΕΔΩ.

     Όπως είπα παραπάνω δεν τις έχω δοκιμάσει, ούτε καν τις έχω ανοίξει. Σύντομα όμως θα ανοίξω κάποιες.  Η επόμενη λοιπόν, την έχω στην κατοχή μου δεύτερη φορά. Ποια είναι;;;;


GR " Instant Full Volume CAT WALK Mascara" Maxx Volume & Deep Black. Υπόσχεται πλήρη όγκο και καθορίζει τις βλεφαρίδες με βαθύ μαύρο φινίρισμα. Το κάνει!! Τη λατρεύω και νομίζω ότι δεν θα σταματήσω να την παίρνω. Πατήστε ΕΔΩ  να δείτε το review και πως γράφει στις βλεφαρίδες μου. Η τιμή της ήταν 4€.
Μπορείτε να την βρείτε ΕΔΩ.




   Στη συνέχεια πήρα 2 πινέλα που για το ένα ειδικά το μετάνιωσα.

   Το πρώτο είναι το πινέλο για ρουζ, το οποίο μου αρέσει γιατί πιάνει λίγο προϊόν και είναι κατάλληλο για έντονα ρουζ που θέλουν ελαφρύ πέρασμα. Η τιμή του ήταν 5,80€. Το έχω πλύνει 2 φορές, και κάποιες φορές μαδάει. Όχι κάτι τραγικό, αλλά είναι άσχημο.
Μπορείτε να το βρείτε  ΕΔΩ.
    Το επόμενο είναι το πινέλο για πούδρα, το οποίο το μισώ! Η τιμή του ήταν 8,20€ και κλαίω τα λεφτά μου. Μετά το δεύτερο πλύσιμο, μαδάει σαν τρελό. Μπορεί να μην μαδάει σε κάθε χρήση, αλλά όταν το πιάνει, γεμίζει το πρόσωπο μου με τριχούλες.
Δεν σας το προτείνω αλλά σε περίπτωση που θέλετε να το δείτε πατήστε ΕΔΩ.
                                                                                                                                      
     Στη συνέχεια πήρα 2 βερνίκια νυχιών.


  Πήρα από Golder Rose το matte top coat nail lacquer. Το χρησιμοποίησα μία φορά για να δω πως γράφει και το αποτέλεσμα ήταν σαν ψεύτικο. Δεν το δοκίμασα για διάρκεια. Το χειμώνα τώρα πια. Κόστιζε 2€.
Μπορείτε να το βρείτε ΕΔΩ
    Και εννοείται πήρα από Golden Rose Rich color το Νο 15. Το έχω φορέσει και το αφαίρεσα την 4η μέρα επειδή ήθελα να αλλάξω χρώμα. Δεν είχε πάθει τίποτα απολύτως. Η τιμή του ήταν 2€.
Μπορείτε να το βρείτε ΕΔΩ.
  Δεν θα μπορούσα να μην πάρω κραγιόν!!!  Πήρα λοιπόν 3 κραγιόν Golden Rose. Το πρώτο είναι 
το Νο 03 από τη σειρά Velvet Matte. Το φόρεσα μία φορά, αλλά δεν κράτησε στο φαγητό. Βέβαια θα το δοκιμάσω περισσότερο και θα σας πω την συνολική μου άποψη. Κόστιζε 4€. Μπορείτε να το      βρείτε ΕΔΩ.                                                                                                                                            
     Το δεύτερο είναι  από τη σειρά Vision το  Νο116. Δεν το έχω φορέσει ακόμη οπότε δεν μπορώ να σας πω κάτι. Στο χέρι μου που το δοκίμασα μου φάνηκε πολύ ενυδατικό πάντως. Θα δούμε.  Κόστιζε 3,50€. Μπορείτε να το βρείτε ΕΔΩ.                                                                                  
 Και τέλος πάλι από τη velvet matte σειρά πήρα το Νο 08, ένα έντονο ροζ πολύ "μαλακό" στα χείλη.
Η διάρκεια του ήταν καλή και κράτησε πολλές ώρες στα χείλη μου. Κόστιζε 4€. Μπορείτε να το          βρείτε ΕΔΩ.   


Και πήρα και 3 κραγιόν Lovie. Το πρώτο είναι το Νο42, πολύ απαλό πορτοκαλί. Κόστιζε 2€. 
Μπορείτε να το βρείτε ΕΔΩ.          
Το επόμενο είναι το Νο 37. Πολύ έντονο ροζ, που λάτρεψα. Το φορούσα μία ολόκληρη μέρα και δεεν έλεγε να φύγει!!!!! Η τιμή του ήταν 2€. Μπορείτε να το βρείτε ΕΔΩ     
Και το τελευταίο είναι το Νο 02 το οποίο έγινε το αγαπημένο μου καθημερινό κραγιόν. Η 
τιμή του ήταν στα 2€. Και αυτό διαρκεί πολύ στα χείλη μου! Πραγματικά αξίζει. Μπορείτε να το 
βρείτε ΕΔΩ.                                                                                                                                   


Αυτές ήταν οι αγορές μου. Ελπίζω να σας αρέσουν!!! Σύντομα θα σας κάνω κάποια reviews! 
Πείτε μου ποια πράγματα σας άρεσαν. Καλό βράδυ σας εύχομαι!!Φιλιά πολλά!!

Κωνταντίνα Ν.











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers