Δευτέρα 9 Ιουνίου 2014

Golden Rose "Cat Walk Mascara"

    Τι κάνετε όμορφες;;;; Πως περάσατε το τριήμερο;;;; Ευτυχώς στο νησί μου ο καιρός ήταν πολύ ζεστός με ελαφρύ αεράκι. Τέλεια δηλαδή. Ελπίζω να περάσατε τέλεια και ο καιρός να μην χάλασε τα σχέδια σας. Πάμε όμως να σας πω τη γνώμη μου για τη μάσκαρα που βλέπετε στην εικόνα παρακάτω.


    Τον τελευταίο καιρό χρησιμοποιώ μία μάσκαρα που είχα πάρει από το beautytestbox και κόστιζε 8€ περίπου. Είναι από την εταιρία Golden Rose και ονομάζεται "INSTANT FULL VOLUME CAT WALK MASCARA". Στο πίσω μέρος της γράφει ότι: Το ειδικά σχεδιασμένο ελαστικό βουρτσάκι παρέχει πλήρη όγκο και καθορίζει τις βλεφαρίδες με βαθύ μαύρο τελείωμα.
    Όπως είπα και παραπάνω το βουρτσάκι είναι ελαστικό και έχει πολύ περίεργο σχήμα. Ελπίζω να ξεχωρίζει στη φωτογραφία. Κάνει μικρές μπάλες και έχει πολλά δοντάκια γύρω γύρω. Επάνω στη συσκευασία βλέπετε το αποτέλεσμα που υπόσχεται ότι δίνει στις βλεφαρίδες.
    Από την πρώτη στρώση είδα τις βλεφαρίδες μου να παίρνουν μήκος, όχι κάτι έντονο και να ξεχωρίζουν. Το βουρτσάκι λειτουργεί σαν χτένα των βλεφαρίδων. Είναι απίστευτο. Επίσης δίνει έντονη ένταση, την οποία μπορούμε να τη χρησιμοποιήσουμε για πρωϊνό μακιγιάζ. Με τη δεύτερη στρώση, είδα τις βλεφαρίδες μου να μακραίνουν κι άλλο και να γίνονται ακόμη πιο μαύρες. Δεν μπερδεύονται ή κολλάνε με το δεύτερο πέρασμα. Νομίζω όμως στο τρίτο πέρασμα θα αρχίσουν να κολλάνε και προσωπικά δεν μου αρέσει. Αλλά πιστεύω ότι δεν χρειάζονται οι βλεφαρίδες μας τρίτο πέρασμα. Τέλος, γυρίζει τις βλεφαρίδες και τις κρατάει εκεί (βέβαια δεν είμαι ο κατάλληλος άνθρωπος να σας το πει γιατί εγώ έχω ούτως ή αλλως γυριστές βλεφαρίδες, απλά είδα ότι διατηρούσε την καμπύλη παρόλο που τις χτένιζε και θα μπορούσε το βουρτσάκι να αλλάξει το σχήμα των βλεφαρίδων μου). Επίσης δεν τις σκληραίνει καθόλου, αντίθετα τις διατηρεί αρκετά μαλακές.
     Η διάρκεια της είναι πάρα πολύ καλή! Όλη μέρα τη φοράω και δεν φεύγει. Ούτε κομματάκια βγάζει ώστε να πέφτουν και να μουτζουρώνομαι. Επίσης, πολλές φορές την φορούσα στο γυμναστήριο και ενώ είχα ιδρώσει πολύ, δεν λερώθηκα καθόλου. Δεν τη δοκίμασα στη θάλασσα και δεν ξέρω εάν εκεί θα αντέξει. Δεν γράφει εάν είναι αδιάβροχη πάντως, όμως μου έκανε εντύπωση η διάρκεια και η αντοχή της.
     Το αποτέλεσμα στις δικές μου βλεφαρίδες το βλέπετε στις παρακάτω φωτογραφίες. Εγώ έχω ενθουσιαστεί και έχω ήδη παραγγείλει δεύτερη για να έχω όταν μου τελειώσει αυτή.


     Πως σας φαίνεται το αποτέλεσμα;;;; Την έχει δοκιμάσει καμία από εσάς;;;; Θέλετε να τη δοκιμάσετε;;; Συγχωρήστε το φρύδι μου, αλλά πραγματικά, βαριέμαι τόσο πολύ να το βγάζω......... Με καταλαβαίνετε;;;; Περιμένω τα σχόλια σας!! Σας φιλώ και σας εύχομαι καλή εβδομάδα!!!!

                                                          Κωνσταντίνα Ν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers