Τετάρτη 25 Ιουνίου 2014

Glowbox Ιουνίου 2014

     Και επιτέλους παρέλαβα το κουτάκι Glowbox που περίμενα με τόση ανυπομονησία. Μπορώ να πω, ότι ήρθε σε μία μέρα παρόλο που είμαι σε επαρχία και το δέμα ξεκίνησε την Δευτέρα, στην ουσία ήρθε εχτές στο νησί, απλά εγώ δεν μπορούσα να το πάρω. Πάμε να δούμε πως είναι και τι είχε μέσα;;;


      Επάνω στην καρτούλα - Menu έγραφαν ότι γιορτάζουν τον πρώτο χρόνο που κυκλοφορεί το κουτάκι, και στο τέλος γράφει ότι η ζωή είναι ωραία! Πόσο μου άρεσε!!Πραγματικά δεν πρέπει να το ξεχνάμε ποτέ, να διασκεδάζουμε και να μην πληγωνόμαστε για τίποτα!!
       Πάμε όμως να δούμε αναλυτικά το περιεχόμενο του κουτιού!


     Το πρώτο που έπιασα είναι της Castalia για καθαρισμό και ντεμακιγιάζ. Το μπουκάλι ήταν στα 100ml. Χάρηκα πολύ που είχε μέσα προϊόν από castalia, θέλω να δοκιμάσω προϊόντα της συγκεκριμένης εταιρίας!


     Το επόμενο που έπιασα ήταν η κρέμα με χρώμα για προστασία από τον ήλιο, της εταιρίας  Youth Lab. Να σας πω την αλήθεια, πρώτη φορά ακούω αυτή την εταιρία, αλλά χάρηκα πολύ που είναι με χρώμα και σε gel. Το περιεχόμενο της είναι 50ml και μάλλον είναι full size.


     Επόμενο σε full size είναι της Apivita μια μάσκα ενυδάτωσης με αλόη. Δεν την έχω δοκιμάσει την συγκεκριμένη, αλλά μέχρι τώρα, όσες μάσκες της Apivita χρησιμοποίησα μου άρεσαν. Ελπίζω να μου αρέσει και η συγκεκριμένη!!


     Στη συνέχεια, είναι ένα δειγματάκι μάσκαρα από την εταιρία  Jane Iredale. Υπόσχεται πολλά, μιας και η τιμή της είναι τόσο υψηλή. Δεν ήθελα να την ανοίξω, αλλά τελικά η περιέργεια με νίκησε και την χρησιμοποίησα. Έχει ένα πάνχοντρο τρίχινο βουρτσάκι, και λερώθηκα όσο δεν πάει. Εκτός αυτού όμως, ενώ έδινε μάκρος και καμπύλη στις βλεφαρίδες μου, μετά από λίγο τις έβλεπα να πέφτουν. Δεν με ξετρέλανε πάντως.



     Και τέλος, το κουτί περιείχε το δείγμα από την Beatific, μια αντιρυτιδική κρέμα ματιών. Μαύρους κύκλους δεν έχω, αλλά λεπτές γραμμές όλο και κάτι έχω. Δεν ξέρω εάν με το δείγμα δω κάποια διαφορά, εάν συμβεί θα σας κάνω post, αλλιώς θα σας μιλήσω στα empties.

     Αυτό ήταν το περιεχόμενο του κουτιού μου. Είναι η πρώτη φορά που πήρα το Glowbox (όπως και το Cherrybox), αλλά δεν έμεινα ικανοποιημένη. 2 πράγματα ήταν full size, και στην ουσία ότι πλήρωσα πήρα. Τέλοσπάντων. Θα προσπαθήσω να το ξαναπάρω τον επόμενο μήνα και εάν δεν μείνω ικανοποιημένη δεν θα το ξαναπάρω. Εσείς το πήρατε;;; Είχαμε κάτι διαφορετικό;; Εσάς σας ικανοποίησε το περιεχόμενο του;;;

     Σας φιλώ και σας εύχομαι ένα όμορφο, διασκεδαστικό και ξεκούραστο απόγευμα. Πως θα τα συνδυάσετε όλα αυτά μαζί;; Καλή παρέα να υπάρχει, όρεξη και όλα γίνονται!! Φιλάκιαααα...

                                                    Κωνσταντίνα Ν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers