Δευτέρα 9 Ιουνίου 2014

Αγαπημένα ρουζ για το καλοκαίρι



    Γεια σας κορίτσια μου όμορφα!!! Τι κάνετε;;; Το καλοκαίρι μπήκε δυναμικά και γι' αυτό σκέφτηκα να σας δείξω τα δικά μου λατρεμένα ρουζ για το καλοκαίρι. Είναι μόνο 4, αλλά μόνο αυτά χρησιμοποιώ και ήθελα να τα μοιραστώ μαζί σας. Επίσης και σαν επιλογές είναι οικονομικές, το καθένα περίπου κοστίζει μέχρι 7€. Άλλα κοστίζουν πολύ λιγότερο και άλλα εκεί γύρω.



   Θα ξεκινήσω με το πιο αγαπημένο μου που είναι της benecos το "Mallow Rose". Το λατρεύω! Είναι πολύ διακριτικό χρώμα, καθόλου έντονο που φαίνεται στη θήκη. Έχει καλή διάρκεια. Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε Εδώ ώστε να δείτε το αναλυτικό review.


    Συνεχίζω με το πολυαγαπημένο μου ρουζ της sleek το "coral" το οποίο είναι πορτοκαλί μεν αλλά δεν είναι έντονο. Είναι πολύ σταθερό και έχει τρομερή διάρκεια. Μου ταίριαξε κατευθείαν, αν και νομίζω ότι θα ταιριάξει σε όλες τις επιδερμίδες!


     Έπειτα της Golden Rose το "candy pink 06". Έντονο ροζ χρώμα, με σχετικά καλή διάρκεια. Διαρκεί δεν διαρκεί 8 ώρες, αλλά για τα χρήματα του μια χαρά είναι. Η ένταση του είναι υπέροχη και με μόνο ένα πέρασμα. Εάν δεν το έχετε δοκιμάσει, νομίζω πρέπει να το δείτε!!


    Και το τελευταίο είναι από essence το "30 secret it girl". Έχει μέσα glitter πολύ μικρά, αλλά το θεωρώ το καλύτερο ρουζ για βράδυ. Η διάρκεια του σε μένα είναι μέχρι 5 ώρες και η απόδοση του θέλει τουλάχιστον 2 περάσματα για να γράψει στο μάγουλο. Παρόλ' αυτά, μου αρέσει πάρα πολύ για τη λάμψη που προσφέρει.

    Τέλος, θέλω να σας πω, ενώ κάποια από τα παραπάνω ρουζ τα χρησιμοποιώ συχνά και κάποια καθημερινά, δεν έχει "φαγωθεί" πολύ προϊόν. Δεν ξέρω εάν φταίει το πινέλο ή η ένταση που θέλω στα μάγουλα μου. Ειδικά τα 2 πρώτα που τα έχω χρησιμοποιήσει περισσότερο από όλα μου τα ρουζ, φαίνονται ελάχιστα χρησιμοποιήμενα. Οπότε, δεν τελειώνουν και γρήγορά. Μπορεί να δώσετε 7€, αλλά θα τα έχετε για χρόνια και ας τα χρησιμοποιείται σε καθημερινή βάση! Συμφέρουν πιστεύω!!
    Εσείς ποια έχετε δοκιμάσει από τα παραπάνω;;; Ποια είναι τα δικά σας αγαπημένα ρουζ;;; Που ξέρετε, μπορεί να γίνουν και δικά μου! Σας εύχομαι ένα όμορφο βράδυ!! Φιλάκια!

                                              Κωνσταντίνα Ν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers