Κυριακή 15 Ιουνίου 2014

Θέλετε να παίξουμε;;;; (+ δώρο) (CLOSED)


    Καλησπέρα!!! Τι κάνετε;;;; Σήμερα μου ήρθε μια ιδέα. Καθώς έφτιαχνα τα κραγιόν μου, είδα ότι έχω πολλά που μοιάζουν χρωματικά και έτσι σκέφτηκα να κάνω ένα παιχνιδάκι!!!! Και εάν σας αρέσει, θα κάνω κάτι τέτοια πιο συχνά!!!
     Λοιπόν!!!! Επέλεξα τρία ροζ κραγιόν που μοιάζουν πάρα πολύ. Εγώ χρησιμοποίησα μόνο το ένα. Παρακάτω θα δείτε τις φωτογραφίες των κραγιών και ποια είναι, και το κραγιόν που επέλεξα να φορέσω. Από εσάς θέλω να μαντέψετε ποιο κραγιόν φοράω. Πόσες θα μαντέψετε σωστά άραγε;;;;
     Και εννοείται, όσες απαντήσουν σωστά θα μπουν σε κλήρωση να κερδίσουν ένα ρουζ από sleek!
Επέλεξα να είναι το "coral" μιας και το έχω δοκιμάσει και το λατρεύω. Επειδή λοιπόν σήμερα το παρήγγειλα, ελπίζω να μην αλλάξει κάτι στην πορεία!! Πάντως ρουζ από sleek θα κερδίσει μία από εσάς!!! Πάμε να δούμε τις φωτογραφίες!!




      Θα δυσκολευτείτε πολύ νομίζω!!! Ελπίζω να το βρείτε όλες για να πάρετε μέρος στην κλήρωση!! Ο διαγωνισμός θα διαρκέσει μέχρι 15/07! Εκτός από την σωστή απάντηση, θα πρέπει:
1. Να "Γίνετε μέλος" στο blog μου.
2. Να πατήσετε "Μου αρέσει" στο Facebook.
3. Να κάνετε Share.

     Την σωστή απάντηση θα σας την πω στις 16/07 και θα σας γράψω και ποιες κοπέλες θα συμμετέχουν στην κλήρωση εφόσον έχουν κάνει όλα τα βήματα.
     Σας άρεσε η ιδέα μου;;;; Περιμένω τις απόψεις σας και φυσικά τις απαντήσεις για το κραγιόν. Σας εύχομαι καλή επιτυχία!! Φιλιά πολλάααα!!!

                                             Κωνσταντίνα Ν.



    Κορίτσια μου, ο διαγωνισμός έληξε μεν, αλλά σταναχωρήθηκα απίστευτα, όταν συνηδητοποίησα ότι μόνο 4 κοπέλες απάντησαν σωστά. Η σωστή απάντηση ήταν το κραγιόν της beauty uk ενώ οι υπόλοιπες απαντήσατε της Avon. Η αλήθεια είναι ότι είναι ίδια η απόχρωση τους, μόνο που της Avon είναι ματ ενώ της beauty uk ενυδατικό και γυαλίζει. Εάν παρόλ' αυτά θέλετε να κάνω τέτοιους διαγωνισμούς αφήστε μου σχόλιο από κάτω.
   Τώρα, ποια είναι η τυχερή;;;; Είναι η Λιάννα Κ. συγχαρητήρια κοπέλα μου!! Ελπίζω να σου αρέσει όπως κι εμένα!!!

    Για να μην παρεξηγηθώ, πάντα βάζω με τη σειρά τα ονόματα που αναρτήθηκαν τα σχόλια. Δεν είναι τυχαία σειρά, ούτε έβαλα όποια ήθελα σε όποια θέση ήθελα. Ήθελα να το ξεκαθαρίσω αυτό!!

   Κούκλες μου σας ευχαριστώ όλες για τη συμμετοχή σας, και σας εύχομαι να φανείτε πιο τυχερές σε επόμενους διαγωνισμούς!!! Περιμένω τις απαντήσεις σας για παρόμοιους διαγωνισμούς!! Καλό σας βράδυ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers