Δευτέρα 12 Μαΐου 2014

Wet n Wild Lipsticks

    Τι κάνετε κοριτσάκια μου όμορφα;;;; Ήθελα πολύ καιρό να σας δείξω και να μιλήσω για τα κραγιόν της Wet&Wild, είχα φτιάξει και τις φωτογραφίες, αλλά λόγω του ότι στηρίζομαι σε ξένους υπολογιστές για να κάνω αναρτήσεις, έμεινα λίγο πίσω.
    Σήμερα λοιπόν θα σας δείξω τα κραγιόν που έχω στη συλλογή μου και θα σας πω δυο λογάκια για το καθένα. Ας ξεκινήσουμε λοιπόν με τη σειρά "Wet n Wild SilkFinish Lipstick".Θα ξεκινήσω από το πιο ανοιχτόχρωμο και θα συνεχίσω στα πιο σκούρα.

     Το πρώτο λοιπόν είναι Ε502 Dark Pink Frost. Σας μίλησα για αυτό στην προηγούμενη ανάρτηση μου, μιας και το προτίμησα για το συγκεκριμένο μακιγιάζ.     
   Το συγκεκριμένο κραγιόν είναι ανοιχτό ροζ, είναι πολύ κοντά στο χρώμα των χειλιών μου και έχει shimmer μέσα. Επίσης έχει νερά χρυσά που εάν δεν πέσει το φως επάνω στα χείλη, δεν φαίνονται. 
   Στην αρχή να σας πω την αλήθεια δεν με ξετρέλανε το χρώμα, να σας πω ότι μόλις το 
είδα το θεώρησα άθλιο. Στο χέρι μου είδα ότι είναι πολύ γλυκό χρώμα και δεν έχει καμία σχέση με το πως φαίνεται. Η συσκευασία είναι η απλή με το διάφανο καπάκι που δεν αρέσει σε καμία και η τιμή του ήταν 3€ περίπου.

    Είναι πολύ ενυδατικό, νόμιζα ότι φορούσα lip balm. Η ένταση του θέλει δύο στρώσεις για να φανεί, αλλά για να έχει καλύτερη διάρκεια θέλει να ταμπονάρετε τη μία στρώση με μία χαρτοπετσέτα και να ξαναπεράσετε έπειτα την δεύτερη στρώση. Κρατάει όσο δεν τρώτε τίποτα, αλλά και πάλι θα φύγει εάν δεν προσέχετε το κραγιόν. Εάν προσέχετε πως τρώτε δεν θα πάει πουθενά.

    Το επόμενο είναι το Ε514Α Cherry Frost.
 
   Αυτό λοιπόν είναι ένα κόκκινο με λάμψεις υποτίθεται, αλλά δεν φαίνονται καθόλου, πρέπει να είναι έντονο το φως που θα πέσει επάνω στα χείλη για να φανούν.
   Είναι πολύ ενυδατικό και έχει σχετικά καλή διάρκεια. Με μολύβι εννοείται ότι μένει επάνω

στα χείλη αρκετά, όπως και μετά την τοποθέτηση του κραγιόν εάν ταμπονάρουμε τα χείλη μας με χαρτοπετσέτα, τότε θα έχει περισσότερη διάρκεια. Έχει ένταση με μόνο ένα πέρασμα και εννοείται ότι θα μείνει στα χείλη μέχρι να φάτε κάτι. Παραδόξως με το ποτό δεν φεύγει, παρόλο που στο ποτήρι μένει σημάδι των χειλιών μας.
    Κόστιζε κι αυτό περίπου 3€ και εννοείται ότι θα το ξαναέπαιρνα εάν μου τελειώσει.

   Συνεχίζω με το τελευταίο αυτής της σειράς που είναι το Ε519Α Ηοt Red.
   Όπως βλέπετε μοιάζει πολύ με το προηγούμενο, αλλά αυτό είναι ένα καθαρό κόκκινο και πιο ανοιχτό. Δεν έχω να πω κάτι διαφορετικό από τα άλλα δύο. Είναι ενυδατικό, με μέτρια προς καλή διάρκεια ανάλογα με το αν θα το φορέσετε μόνο του ή με μολύβι και εάν ταμπονάρετε με
χαρτοπετσέτα τα χείλη σας. Είναι ένα πολύ όμορφο και γλυκό κόκκινο και
σίγουρα θα το αναζητήσω ξανά εάν αυτό μου
τελειώσει.


   Και συνεχίζω με τη σειρά που είναι πολύ γνωστή, την Wet n Wild Mega last lip colour. Κόστιζαν περίπου 6.30 € και η συσκευασία τους είναι και αυτή με διάφανο καπάκι αλλά κλείνει πιο καλά από την προηγούμενη σειρά.

    Το πρώτο που θα σας πω είναι το Ε905D Smokin Hot Pink.

   Είναι ένα τέλειο, υπέροχο και γλυκό ροζ χρώμα, που φοριέται όλες τις ώρες. Είναι ματ χωρίς να ξηραίνει τα χείλη και έχει πολύ μαλακή υφή. Δεν θέλει περισσότερη από μία στρώση για να γράψει στα χείλη και διαρκεί ώρες!! Βέβαια θέλει λίγη προσοχή με το φαγητό. Δεν φεύγει, αλλά υπάρχει η

πιθανότητα στη μέση των χειλιών να φύγει λίγο χρώμα. Εγώ το έχω λατρέψει και το φοράω αρκετά συχνά,ειδικά τώρα που άνοιξε ο καιρός. Εννοείται ότι θα το λατρέψετε εάν το δοκιμάσετε και θα το πάρω  ξανά και ξανά.





    Επόμενο είναι το Ε908C Sugar Plum Fairy.
 
   Είναι ένα σχετικά σκούρο μοβ, που προσωπικά λατρεύω. Έχει πιο ξηρή υφή, στεγνή θα έλεγα, παρόλ' αυτά όμως δεν ξηραίνει τα χείλη. Βέβαια πρέπει να κάνετε καλή ενυδάτωση πριν ώστε να είστε σίγουρες ότι δεν θα έχετε πρόβλημα. Εγώ πάντα βάζω lip balm το βράδυ και επιλέγω να χρησιμοποιώ αυτά που μου κάνουν βαθιά ενυδάτωση ώστε να νιώθω τα χείλη μου ενυδατωμένα ακόμη και μετά από ώρες.
     Έχει πολύ καλή απόδοση και διάρκεια, φεύγει μετά από πολλές ώρες, είτε φάτε, είτε πιείτε αυτό θα είναι εκεί. Επίσης φεύγει ομοιόμορφα και όχι όλο μες στη μέση ώστε να μείνει μόνο το περίγραμμα. Το συστήνω εάν σας αρέσει το χρώμα και φοράτε σκούρα κραγιόν. Εγώ θα το ξαναέπαιρνα εννοείται!!!

   Και τελευταίο είναι το E917B Cinnamon Spice.
   Είναι λίγο πιο σκούρο από ότι φαίνεται στην φωτογραφία. Εδώ φαίνεται σαν να καφετίζει με τον φωτισμό. Είναι πολύ ωραίο χρώμα και πολύ έντονο. Το μειονέκτημα του είναι ότι είναι πολύ ξηρό κατά την τοποθέτηση του στα

χείλη και κάποιες φορές μου βγάζει κομματάκια.
Ευτυχώς δεν ξηραίνει τα χείλη, τουλάχιστον εγώ δεν είχα κανένα πρόβλημα. Μόνο όταν έβαζα μολύβι μου προκαλούσε έντονη ξηρότητα στα χείλη.
    Η διάρκεια του είναι φοβερή, δεν φεύγει σχεδόν καθόλου πριν το 7ωρο, και λίγο λέω. Φάτε και πιείτε άφοβα. Μου αρέσει πολύ και το χειμώνα το είχα φορέσει πάρα πολύ.


    Εγώ τα πήρα από το Beauty Town http://www.beautytown.gr/component/virtuemart/?view=category&virtuemart_category_id=375 από την ιστοσελίδα, αλλά μπορείτε να επισκεφτείτε το κατάστημα στη διεύθυνση: Αθήνας 51, Κορυδαλλός. Νομίζω ότι μπορείτε να βρείτε κάποια και στο Beautytestbox http://www.beautytestbox.com/. H αλήθεια είναι ότι είναι πανάκριβα, αλλά αξίζουν τον κόπο. Έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά;;; Πείτε μου τις εντυπώσεις σας και ποια κραγιόν έχετε εσείς. Σας φιλώ και ελπίζω να τα ευχαριστηθείτε κι εσείς εάν τα πάρετε. Καλό βράδυ!!
                                                          Κωνσταντίνα Ν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers