Τετάρτη 28 Μαΐου 2014

Summer Edition with 3 bloggers/Collab

    Γεια σας όμορφες!!! Τι κάνετε;;; Σήμερα σας έχουμε ένα collab με την Κάτια και την Μάρω. Το Blog της Κάτιας είναι: http://katiasbeautyworld.blogspot.gr/2014/05/summer-edition-with-3-bloggerscollab.html  και της Μάρως είναι: http://marwmew.blogspot.gr/2014/05/summer-edition-with-3-bloggers-colab.html#more .Θα σας δείξουμε 4 μανό και 4 κραγιόν για το καλοκαίρι. Τα χρησιμοποιούμε αρκετά και είναι οι αγαπημένες μας προτάσεις και επιλογές για αυτή την εποχή!
    Θα ξεκινήσω λοιπόν με τα μανό. Στην ουσία επέλεξα τα χρώματα που λατρεύω. Διάλεξα διαφορετικές εταιρίες, γιατί ήθελα να δείτε την απόδοση χρωμάτων με ένα μόνο πέρασμα.
    1. "Coral reef" από AVON. Η σειρά είναι η nailwear pro+. Έχει 12ml μέσα και έχει το κλασσικό πινελάκι. Έχουν πολύ καλή διάρκεια και πολύ καλή απόδοση. Είναι ένα ροδακινί - σομόν χρώμα, πολύ γλυκό και πολύ όμορφο, ειδικά για μαυρισμένες κοπέλες.


     2. " Νο 31 " από ELIXIR fast dry 60''. Έχει μέσα 13ml και το βουρτσάκι του έχει μακριές τριχούλες και είναι ελαφρώς πλακέ. Είναι έντονο ροζ, neon, που διαρκεί αρκετές ημέρες και η απόδοση του είναι πολύ έντονη. Δεν χρειάζεται δεύτερο πέρασμα.


     3. Είναι από την εταιρία Sabrina, δυστυχώς δεν έχει το νούμερο επάνω, αλλά είναι ένα καθαρό πορτοκαλί, έντονο με ένα πέρασμα, αλλά προσωπικά πιστεύω ότι θέλει και δεύτερο χέρι για να μην ξεχωρίζει η γραμμή του νυχιού με το δέρμα. Μου αρέσει πολύ και ήδη κοντεύω να το τελειώσω. Έχει καλή διάρκεια και πολύ καλή απόδοση.


     4. " 336 " από MD professional. H σειρά είναι Selective contains Pro Vitamin B5 και υπόσχεται πολλά. Είναι νέο μου απόκτημα, αλλά με τη μία φορά που το δοκίμασα έμεινα πολύ ευχαριστημένη.Το είχα 3 ημέρες στα νύχια μου χωρίς βάση και top coat και δεν έπαθε τίποτα. Περιέχει 12ml και είναι ένα κοκκινό - ροζ χρώμα. Πολύ ωραίο!!


   Και θα συνεχίσω με 4 προτάσεις για κραγιόν! Είναι οι αγαπημένες μου αποχρώσεις για το καλοκαίρι και ήδη τα έχω χρησιμοποιήσει αρκετά.

     1. "Smokin Hot Pink - E905D" από Wet & Wild. To απόλυτο ροζ χρώμα. Έχει τρομερή διάρκεια, είναι ματ και δεν ξηραίνει τα χείλη. Απλά υπέροχο.


     2. " Μatte Fuchia" από AVON. Είναι έντονο χρώμα με μεγάλη διάρκεια! Σε εμένα δεν προκαλεί ξηρότητα, αλλά πάντα ενυδατώνω τα χείλη μου. Το λατρεύω!!


    3. " True colour lipstick 08 " από Farmasi. Είναι πορτοκαλοκόκκινο κραγιόν, πολύ έντονο. Μου θυμίζει το 06 από τη velvet mat σειρά της Golden Rose, μόνο που αυτό της Farmasi δεν είναι ματ. Είναι πολύ ενυδατικό, με καλή διάρκεια και πολύ ένταση! Τραβάει την προσοχή αυτό το χρώμα...



      4. " No 53 " από Golden Rose με τη μαύρη συσκευασία. Φαίνεται πολύ ροζ, ενώ είναι ένα έντονο καρπουζί χρώμα άκρως καλοκαιρινό. Έχει καλή διάρκεια και πολύ έντονη απόδοση! Είναι ενυδατικό κραγιόν χωρίς να φεύγει πολύ γρήγορα από τα χείλη.



    Αυτές ήταν οι δικές μου προτάσεις!!! Μην ξεχάσετε να επισκεφτείτε τα blogs των κοριτσιών να δείτε τις δικές τους επιλογές!

    Ελπίζω να σας αρέσουν οι προτάσεις μου και εννοείται, ότι θέλω να μου πείτε και τις δικές σας επιλογές και προτιμήσεις. Σας εύχομαι ένα όμορφο βράδυ!! Φιλιά πολλά!
                                              Κωνσταντίνα Ν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers