Κυριακή 13 Απριλίου 2014

This, That or Else?

   Γεια σας γλυκά μου κορίτσια!!! Τι κάνετε;;;; Πως περάσατε το σαββατοκύριακο σας;; Εγώ καθάριζα και είμαι κομμάτια.... Μιας και βρήκα χρόνο, είπα να κάνω ένα tag, γιατί ενώ έχω ήδη σκεφτεί τόσα να γράψω στο blog μου δεν έχω βρει το χρόνο.
   Το tag που θα κάνω λοιπόν έχει να κάνει με εταιρίες ως επί τω πλείστων, και φυσικά ο καθένας έχει τις δικές του επιλογές. Οι δικές μου λοιπόν ακολουθούν παρακάτω...

  - Sephora ή Hondos Center;
Προτιμώ τα Hondos Center γιατί εκεί βρίσκω περισσότερες εταιρίες, από πολύ χαμηλές έως πολύ υψηλές τιμές και μπορώ να κάνω πολύ οφθαλμόλουτρο!!

   - Too faced ή benefit;
Δεν έχω δοκιμάσει καμία εταιρία, ίσως μου είναι πιο εύκολο  να δοκιμάσω την benefit, επειδή είναι πιο οικονομική,αλλά επειδή οι απόψεις διίστανται,σε άλλες κοπέλες αρέσουν και σε άλλες δεν αρέσουν τα προϊόντα της, ενώ με της too faced είναι όλες ευχαριστημένες, ίσως μαζέψω κάποια χρήματα για να πάρω κάποια πράγματα που θέλω από αυτήν.

   - Radiant, erre due ή seventeen;
Λατρεύω τη radiant  και την erre due. Είναι ακριβές, αλλά ότι παίρνω το ευχαριστιέμαι μέχρι τέλους.

   - Αφρόλουτρο ή αφροντούζ;
Μου αρέσει πάρα πολύ το αφρόλουτρο, αλλά λόγω χρόνου προτιμώ το αφροντούζ.

   - Body lotion ή body butter;
Body butter εννοείται. Το body lotion νιώθω ότι δεν απορροφάται από το δέρμα μου και κολλάει.

   - Κρεμοσάπουνο ή κλασσικό σαπούνι.
Κρεμοσάπουνο εννοείται.

   - Νύχια μακριά ή νύχια κοντά;
Μακριά πάντα. Μου αρέσουν πάρα πολύ και δεν έχω κανένα πρόβλημα με τις δουλειές.

   - Online shopping ή βόλτα στα μαγαζιά;
Εάν βρω κάτι σε ευκαιρία ή δεν έχω χρόνο, προτιμώ το online shopping. Εάν έχω χρόνο και διάθεση εννοείται ότι προτιμώ βόλτα στα μαγαζιά.

   - Μονές σκιές ή παλέτες;
Προτιμώ τις παλέτες επειδή έχουν μέσα περισσότερα χρώματα, αλλά εάν βρω μία μονή σκιά και μου αρέσει πολύ το χρώμα, εννοείται ότι θα την πάρω.

   - Αγαπάς τα κοντά ή τα μακριά μαλλιά;
Γενικά μου αρέσουν τα κοντά μαλλιά σε κοπέλες που τους πάνε, αλλά λατρεύω τα μακριά μαλλιά.

   - Ysl, Dior ή EsteLauder;
Δεν έχω δοκιμάσει καμία από τις 3.

   - Glowbox, cherrybox ή beautytestbox;
Νομίζω ότι προτιμώ το cherrybox.

   - Υγρό ή gel eyeliner;
Υγρό με χίλια. Λίγες φορές προσπάθησα να πάρω gel,αλλά πάντα κάτι τύχαινε και δεν το αποκτούσα ποτέ. Τυχαίο;;; Δεν νομίζω!!

   - Ηλεκτρική ή κλασσική οδοντόβουρτσα;
Κλασσική.

   - Σφουγγάρι ή λούφα;
Έχω να χρησιμοποιήσω σφουγγάρι 10 χρόνια περίπου. Οπότε, λούφα.

   - Χωρίστρα στη μέση ή στην άκρη;
Συνήθως στην άκρη, αλλά καμιά φορά θέλω να αλλάξω λίγο το μαλλί και μπορεί να κάνω χωρίστρα στη μέση.

   - Από αξεσουάρ προτιμάτε να φοράτε βραχιόλια, δαχτυλίδια ή σκουλαρίκια;
Σκουλαρίκια φυσικά!

   - Ματ ή shimmer σκιές;
για πρωινές ώρες μου αρέσουν οι ματ. Τις shimmer τις προτιμώ για απόγευμα, ή βράδυ.

   - Ηλιοθεραπεία ή όχι;
Τα τελευταία χρόνια έκανα ηλιοθεραπεία, αλλά αφού δεν  μαύριζα σταμάτησα να κάνω.Οπότε, όχι.

   - Χτενίζεσαι στο κομμωτήριο ή σπίτι;
Σπίτι φυσικά. Είμαστε για περιττά έξοδα;

   - Θέλετε να κάνετε τατουάζ ή όχι;
Ενώ μου αρέσουν τα μικρά τατουάζ όταν τα βλέπω σε άλλους, δεν πολυενδιαφέρομαι να κάνω.

   - Πέρα από τρυπημένα αφτιά θέλετε ή έχετε κάνει αλλού pearsing;
Έχω τις κλασσικές τρύπες στα αφτιά μου και θέλω να κάνω 2 ακόμη στο δεξί μου αφτί.

   - Αν έχετε λεφτά για ξόδεμα παίρνετε ρούχα ή καλλυντικά;
Πρωτίστως παίρνω αξεσουάρ και μετά καλλυντικά.

   - Όταν κάποιος θέλει να σου πάρει δώρο ένα καλλυντικό, θέλεις να γνωρίζεις ή θα τον αφήσεις να επιλέξει μόνος του;
Εννοείται ότι θα τον αφήσω να επιλέξει μόνος του. Όχι για να δω αν γνωρίζει τα γούστα μου, απλά θέλω να είναι καθαρά το γούστο του. Εάν δεν μου αρέσει καθόλου ή το έχω ήδη θα πάω να το αλλάξω, δεν χάλασε και ο κόσμος.

   - Πας σε κέντρα αισθητικής για κούρα ομορφιάς, μασάζ κλπ. ή χαλαρώνεις στο σπίτι με ποδόλουτρο και μάσκες ομορφιάς;
Στο σπίτι εννοείται.

      Αυτό ήταν το tag, ελπίζω να σας άρεσε. Θέλω όμως να μου απαντήσετε κι εσείς σε μία ερώτηση μου. Στο επόμενο βίντεο τι θέλετε να δείτε, τη συλλογή μου με τις παλέτες ή με τα κραγιόν;;;;;
Επίσης μην ξεχνάτε να πάρετε μέρος στα GIVEAWAYS, ισχύουν μέχρι τις 15/4.

         Περιμένω τα σχόλια σας!!Φιλιά πολλά!!
                                                       Κωνσταντίνα Ν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers