Τετάρτη 2 Απριλίου 2014

Κραγιόν Golden Rose

    Γεια σας ομορφιές μου!!! Τι κάνετε;; Έρχεται το καλοκαίρι επιτέλους!!!! Ελπίζω η διάθεση σας να είναι ανεβασμένη. Σήμερα θα σας μιλήσω για κάποια κραγιόν από την Golden Rose από τη μαύρη σειρά και την γκρι. Πάμε να ξεκινήσουμε!!!!
   Το πρώτο που θα σας δείξω είναι το Νο 72 χρυσό χρώμα από τη μαύρη σειρά. Έχει καλή διάρκεια, είναι λίγο ξηρό κραγιόν, αλλά με καλή ενυδάτωση των χειλιών σας θα είναι super. Εγώ το φοράω όταν κάνω έντονο μακιγιάζ στα μάτια, και συνήθως με χρώμα, όχι με γήινες αποχρώσεις αλλά με ροζ, μοβ και γενικά έντονα χρώματα. Στην φωτογραφία φαίνεται σκούρο λόγω του φωτισμού, αλλά δεν είναι.


    Επόμενο είναι το Νο 90 πορτοκαλί χρώμα, έντονο και πολύ ενυδατικό. Είναι και αυτό από την μαύρη σειρά και έχει πάρα πολύ καλή διάρκεια. Για αυτήν την περίοδο είναι ότι πρέπει, άκρως καλοκαιρινό χρώμα.



     Το επόμενο είναι το Νο 59 μουντό ανοιχτό μοβ-ροζ χρώμα από  τη γκρι  σειρά. Το λατρεύω αυτό το χρώμα, επίσης για έντονα μακιγιάζ το φοράω γιατί είναι πολύ κοντά στα χείλη μου το χρώμα. Είναι πολύ ενυδατικό, όμως δεν έχει και πολύ καλή διάρκεια, εάν φάτε ή πιείτε θα φύγει σχεδόν αμέσως.



     Το επόμενο είναι το Νο 53 καρπουζί χρώμα, το άκρως καλοκαιρινό χρώμα από τη μαύρη σειρά. Είναι πολύ έντονο χρώμα, καθόλου ενυδατικό, αλλά ούτε το ξηρό που ξεραίνει τα χείλη. Είναι το απόλυτο ματ. Κρατάει πάρα πολλές ώρες, μπορεί και 10ωρο, και εννοείται φάτε,πιείτε θα είναι εκεί. Απλά θα φύγει η πολύ ένταση, θα αρχίσει να γίνεται μουντό. Πραγματικά αξίζει! Στην φωτογραφία φαίνεται πιο ανοιχτό απ' ότι είναι στην πραγματικότητα λόγω φωτισμού.
 

     Επόμενο είναι το Νο 49 κόκκινο χρώμα, από τη γκρι σειρά. Είναι έντονο κόκκινο, πολύ ενυδατικό με μέτρια διάρκεια. Μου αρέσει πάρα πολύ η ένταση του και ότι φεύγει ομοιόμορφα από τα χείλη.


     Και τέλος είναι το λατρεμένο μου, Νο 73 σκούρο ροζ-μοβ χρώμα, από τη μαύρη σειρά. Πολύ ενυδατικό, διαρκεί ώρες, φεύγει ομοιόμορφα από τα χείλη και σταδιακά. Είτε φάτε είτε πιείτε το κραγιόν θα είναι στα χείλη σας. Το χρώμα του είναι ιδιαίτερο και σκούρο κοι μου αρέσει πάρα πολύ.
 

     Γενικά όλα τα κραγιόν της Golden Rose τα αγαπώ, μου αρέσουν πάρα πολύ και ας μην κρατάνε κάποια πάρα πολλές ώρες, τα περισσότερα είναι ενυδατικά, αλλά και αυτά που δεν είναι, δεν "αρρωσταίνουν" τα χείλη, είναι πολύ σημαντικό αυτό!! Επίσης η τιμή τους είναι 2,5- 3,00€ και έχουν βγάλει και τη νέα σειρά με την κόκκινη συσκευασία που είναι ματ. Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο από αυτά αλλά έχω σκοπό σύντομα να τα δοκιμάσω!
   Παρακάτω βλέπετε τα κραγιόν και πως γράφουν στο χέρι μου. Νομίζω ότι τα χρώματα φαίνονται αρκετά καλά για να πάρετε μια ιδέα.


   Ελπίζω να σας αρέσουν κι εσάς τα κραγιόν της Golden Rose. Θέλω να μου πείτε ποια έχετε δοκιμάσει και εάν έχετε πάρει κάποιο από τη ματ σειρά. Μην ξεχνάτε ότι τρέχει ένας διαγωνισμός για λίγες μέρες ακόμη, προλάβετε να δηλώσετε συμμετοχή!!


   Περιμένω τα δικά σας σχόλια και τις προτάσεις σας! Σας φιλώ!!
                                          Κωνσταντίνα Ν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers