Παρασκευή 4 Απριλίου 2014

3 ακόμη διαγωνισμοί - CLOSED

    Γεια σας!!!! Η μέρα για τα δωράκια έφτασε και θα είναι τελικά για 3. Θέλω να διευκρινίσω και να επισημάνω ότι, ότι σας έχω δείξει και όλα τα δώρα είναι με δικά μου χρήματα!!! Εκτός από τα μανό της glamorous που ήταν δικό μου δώρο από το Beauty Town επειδή έκανα πολλές αγορές.
    Τα δώρα της πρώτης τυχερής θα είναι η παλέτα της W7 Naked Nudes, Shimmer palette από την ELF, κραγιόν από τη la femme 08 Fuschia, αντιηλιακό λιποζάν από τη Dalon και ένα ζευγάρι σκουλαρίκια.



      Η δεύτερη τυχερή θα κερδίσει 1 τριπλή παλέτα από τη Wet & Wild, 2 μανό με σχέδια από την Golden Rose και ένα μανό με σχέδια από τη Barry M., μικρή λίμα και νυχοκόπτη σετ, μάσκαρα από την Golden Rose και κραγιόν από τη la femme 05 pink babe.


       και τέλος η τρίτη τυχερή θα κερδίσει 3 μανό ανοιξιάτικα από τη Glamorous.



    Οι όροι για να πάρετε μέρος είναι:
-Να γίνετε μέλη στο κανάλι μου στο youtube
-Nα κάνετε εγγραφή στο blog μου ή στη σελίδα μου στο facebook
-Να αφήσετε σχόλιο κάτω από την ανάρτηση στη σελίδα που εγγραφήκατε.

Για να γίνετε μέλη στο facebook πατήστε εδώ.
Για να γίνετε μέλη στο youtube πατήστε εδώ



   Μόνο σε αυτές τις δύο σελίδες ισχύουν οι διαγωνισμοί. Θα ισχύουν μέχρι 15/04 και την επομένη θα γίνουν οι κληρώσεις!!! Καλή επιτυχία σε όλες!!!
                                                          Κωνσταντίνα Ν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers