Τετάρτη 5 Μαρτίου 2014

Top coats (Golden Rose, Evelyn, Professional Beauty Line)

       Κορίτσια μου όμορφα, πως περάσατε αυτές τις ημέρες;;;;
Σήμερα όπως καταλαβαίνετε και από τον τίτλο, θα σας μιλήσω για τα top coats που πήρα τους τελευταίους μήνες και έχω στη συλλογή μου!

     Θα ξεκινήσω από την πρώτη μου αγορά, της Golden Rose, το Quick Dry top coat (Maxi brush) το οποίο είναι το καλύτερο που έχω δοκιμάσει μέχρι τώρα. Καταρχήν, το βουρτσάκι του είναι πλατύ που πιάνει σχεδόν όλο το νύχι, ώστε να απλώνει ομοιόμορφα το υγρό, χωρίς πολλά περάσματα. Στο πίσω μέρος του λέει ότι: περιμένουμε 1 λεπτό από την τοποθέτηση του μανό και μετά απλώνουμε το top coat. Προστατεύει και γυαλίζει τα νύχια σε 1 λεπτό και βοηθά να αντισταθεί στη σμίλευση. Περιέχει φίλτρα UV, και προστατεύει από το ξεθώριασμα και το κιτρίνισμα. Επίσης έχει ημερομηνία παραγωγής και ημερομηνία λήξης.  Είναι 10ml και κόστιζε περίπου 3,00€. Κρατάει με τα πολλά νερά και στις δουλειές του σπιτιού, και δεν χαλάει ούτε η άκρη των νυχιών.
      Εμένα μου άρεσε πάααααααρα πολύ, πραγματικά κάνει όλα όσα υπόσχεται και στεγνώνει τα νύχια σε 1 μόνο λεπτό!! Όσες φορές το έχω χρησιμοποιήσει δεν βλέπω κίτρινα τα νύχια μου, και επίσης προστατεύει τόσο καλά το χρώμα που δεν ξεβάφονται εύκολα. Κρατάει πάνω από 5 ημέρες χωρίς να χάσει τη γυαλάδα του. Πραγματικά τέλειο!!! Το έχω ευχαριστηθεί πάρα πολύ και είναι ο λόγος που θέλω να πάρω και μανό από την ίδια σειρά με το μεγάλο βουρτσάκι της Golden Rose. Σας το προτείνω ασυζητητί και να είστε σίγουρες ότι θα μείνετε ικανοποιημένες!!!  Δεν είναι τόσο σταθερό με τις δουλειές του σπιτιού ούτε με τα πολλά νερά. Μετά τη δεύτερη ημέρα αρχίζει και φθίρετε στις άκριες των νυχιών.

     Επόμενο top coat είναι το Evelyn Quick Dry από τα JUMBO το οποίο είναι 12ml και κόστιζε 2,00€. Το πινελάκι του είναι το κλασσικό πινέλο που έχουν όλα τα μανό. Δεν γράφει κάποια πληροφορία παραπάνω εκτός από το όνομα και την εταιρία στο πίσω μέρος. Το συγκεκριμένο top coat αφήνει πολύ ωραία και γυαλιστερά τα νύχια, αλλά πρέπει να περιμένετε 3-4 λεπτά να στεγνώσει λίγο το μανό και μετά να το περάσετε. Επίσης πρέπει να περιμένετε περίπου 5 λεπτά μέχρι να στεγνώσουν τα νύχια από το top coat, ίσως και λίγο παραπάνω. Ανάλογα πόσες στρώσεις μανό βάλατε στα νύχια σας. Κρατάει τα νύχια όμορφα για 3-4 ημέρες χωρίς φθορές. Για εμένα είναι λίγο χρονοβόρα ή όλη διαδικασία, αλλά με το αποτέλεσμα που έχει και με τα χρήματα που κοστίζει, αξίζει να το δοκιμάσετε εάν έχετε υπομονή και χρόνο για αναμονή.


      Και τέλος, το Professional by Beauty Line No 002, το οποίο το πήρα από το http://www.dustandcream.gr. Είναι 12,5ml και κόστιζε 2,00€. Ούτε αυτό έχει πληροφορίες στο πίσω μέρος του μπουκαλιού κι έχει το κλασικό πινελάκι. Θέλει περίπου 3 λεπτά για να στεγνώσει τα νύχια. Μόλις το χρησιμοποιούσα άφηνε μια έντονη γυαλάδα με ωραίο αποτέλεσμα, αλλά την επόμενη μέρα αυτή η γυαλάδα μειωνόταν μέχρι που γινόταν μουντή. Ίσως είναι για ματ μανό και απλά δεν το έγραφε πουθενά. Παρολαυτά, κρατάει σταθερά τα νύχια για 3-4 ημέρες σίγουρα. Δεν χαλάει με τις δουλειές του σπιτιού ούτε με τα πολλά νερά.
     Εγώ έμεινα σχετικά ευχαριστημένη, σε άλλο περισσότερο και σε άλλο λιγότερο. Για τις τιμές τους νομίζω είναι αρκετά καλά, και πιστεύω ότι της Golden Rose πραγματικά πρέπει να υπάρχει στη συλλογή σας για ένα γρήγορο super στέγνωμα. Εγώ σίγουρα θα το ξαναπάρω μόλις φτάσει στη μέση το δικό μου. Τα άλλα δύο δεν ξέρω εάν τα πάρω ή όχι, ίσως της Evelyn είναι το μόνο που μπορεί να ξαναπάρω εάν μου τελειώσει και όχι άμεσα. Εάν δεν μπορείτε να βρείτε της Golden Rose τότε πάρτε κάποιο από τα άλλα. Θα σας βολέψουν και θα κάνετε δουλειά.


        Αυτή ήταν η γνώμη μου για τα παραπάνω προϊόντα. Εάν έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά θέλω να μου πείτε τη γνώμη σας!! Και ελπίζω να σας βοήθησα για μελλοντικές αγορές σας!! Σας φιλώ και σας εύχομαι να έχετε ένα υπέροχο και τρελό βράδυ!!! 
                                                                            Κωνσταντίνα Ν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers