Δευτέρα 31 Μαρτίου 2014

Spring Lover Tag

    Κορίτσια μου όμορφα τι κάνετε;;; Μιας και η περίοδος που διανύουμε είναι η άνοιξη είπα κι εγώ na κάνω αυτό το tag. To είδα από τη Μαρία, εάν θέλετε να δείτε τις δικές της απαντήσεις επισκετείτε το blog της εδώ: http://fairymakeuptales.blogspot.gr/2014/03/ooops-ive-been-taged-again-spring-lover.html .
    Αυτό το tag είναι διαφορετικό από άλλα που είδα για την άνοιξη. Αναφέρουμε ποιος μας έκανε tag, εμένα δεν με έκανε κανένας, απαντάμε στις ερωτήσεις και στο τέλος προσθέτουμε 3 δικές μας, και τέλος κάνουμε tag κάποιες κοπέλες και τις ενημερώνουμε σχετικά. Πάμε να ξεκινήσουμε!

   - Ποιο είναι το αγαπημένο σχέδιο για τα νύχια σου την Άνοιξη;
Δεν κάνω συγκεκριμένα σχέδια, αλλά χρησιμοποιώ το ίδιο χρώμα. Φούξια. Όλο το καλοκαίρι φοράω φούξια μανό από όποια εταιρία βρω!

   - Ποιο χρώμα κραγιόν θεωρείς must για την Άνοιξη;
Το πορτοκαλί/κοραλί και ροζ/φούξια. (Αν κι εγώ τα φοράω όλο το χρόνο).

   - Ποιο χρώμα σε εμπνέει την Άνοιξη;
Το γαλάζιο. Μου θυμίζει θάλασσα, ηλιόλουστο ουρανό και γενικά το λατρεύω πολύ το καλοκαίρι.

   - Αγαπημένο outfit για την Άνοιξη.
Δεν έχω συγκεκριμένο, αρκεί να έχει γαλάζιο ρούχο ή αξεσουάρ.

  - Αγαπημένο ανοιξιάτικο αξεσουάρ;
Τα μακριά ή κρίκους σκουλαρίκια. Το καλοκαίρι φοράμε πιο ανοιχτές μπλούζες και πιάνουμε τα μαλλιά μας πιο συχνά, και στολίζουν τα αυτιά μας πάρα πολύ θεωρώ!!!

  - Αγαπημένο ανοιξιάτικο φρούτο;
Μάλλον καλοκαιρινό είναι, αλλά είναι το μόνο που τρώω όλο το καλοκαίρι. Και είναι το ροδάκινο. Το λατρεύω!!!

  - Ποια μυρωδιά σου θυμίζει άνοιξη;
Όλων των λουλουδιών!!!

  - Ποιο είναι το αγαπημένο σου βερνίκι αυτή την εποχή;
Δεν έχω αγαπημένο βερνίκι κάποιας εταιρίας, έχω όμως αγαπημένο χρώμα το φούξια!

  - Ποιο είναι το αγαπημένο σου λουλούδι;
Τα μίνι τριαντάφυλλα! Είναι κοντούλικα και πολύ γλυκούλια!!

  - Τι συναίσθημα σε γεμίζει η Άνοιξη;
Άγχος περί δουλειάς, αλλά λατρεύω που βρίσκομαι κοντά στη θάλασσα και την πρασινάδα, οπότε ευτυχία θα πω!!!

  - Την Άνοιξη κάνεις κάτι που δεν κάνεις τους υπόλοιπους μήνες; Αν ναι, τι;
Περπατάω με τις ώρες και φωτογραφίζω ότι μου αρέσει ή μου παρακινήσει το ενδιαφέρον.

  - Ποιο άρωμα βάζεις την Άνοιξη;
Της oriflame το Miss O. Είναι λουλουδάτο άρωμα, ναι μεν διακριτικό, αλλά μένει ώρες και μυρίζει θεϊκά!!

  - Πες μου κάτι που νιώθεις την επιθυμία να αγοράσεις μόλις μπει η Άνοιξη.
Ρούχα και παπούτσια συνήθως.

  - Υπάρχει κάτι που να σε αγχώνει με τον ερχομό της Άνοιξης;
Συνήθως το θέμα της δουλειάς. Αλλά κάθε χρόνος είναι διαφορετικός και οι καταστάσεις αλλαγμένες, οπότε αυτή την άνοιξη είναι μόνο για τη δουλειά. Του χρόνου θα δούμε....

  - 3 λέξεις που δηλώνουν τα συναισθήματα σου την Άνοιξη.
ευτυχία, γαλήνη και χρώμα.

Οι δικές μου ερωτήσεις είναι οι εξείς:
-Ποιο καλλυντικό χρησιμοποιείς περισσότερο μόλις μπει η Άνοιξη;;; 
- Πες μας 3 προϊόντα (καλλυντικά ή περιποίηση σώματος ή μάλλιων) που ενώ τα χρησιμοποιείς το χειμώνα, δεν τα χρεισιμοποιείς με τίποτα από την Άνοιξη και μετά.
-Αν μπορούσες να αλλάξεις κάτι στην Άνοιξη, τι θα ήταν;;; 

   Αυτές ήταν οι απαντήσεις μου. Κι εγώ θα κάνω tag τις:
Κatia Kwttakh  http://katiasbeautyworld.blogspot.gr/
Katerina http://beautybykaterinaki.blogspot.gr/
Fey Depp  http://fay-justbeauty.blogspot.gr/
Olia Dt http://dtmakeupgirl.blogspot.gr

Εάν δεν θέλετε να κάνετε το tag δεν είναι υποχρεωτικό,θα χαρώ όμως να δω και τις δικές σας απαντήσεις!!!

   Αυτό ηταν το tag, θα χαρώ να μου πείτε και εσείς τι σας αρέσει να κάνετε την Άνοιξη. Φιλιά πολλά!!!
                                           Κωνσταντίνα Ν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers