Πέμπτη 13 Μαρτίου 2014

Σκιές lovie lunare

    Γεια σας!!!!!! Πως περνάτε;;; Ο καιρός είναι χάλια,αλλά δεν πρέπει να μας πτοεί!!!!
Σήμερα θα σας μιλήσω για τις σκιές από lovie, τις έχω αρκετό καιρό, και τις φοράω αρκετά συχνά. Γενικά ανακατεύω πολλές σκιές διαφορετικών εταιριών όταν βάφομαι.
     Καταρχήν, να σας πω ότι εγώ τις πήρα από το site τους, www.lovie.gr και κόστιζε η κάθε μία 2,00€. Δεν έχουν ονόματα ή κάποιο αριθμό ή κωδικό οπότε θα τις λέω με τα χρώματα τους.
     Έχουν έντονη απόδοση, είτε χρησιμοποιήσετε βάση είτε όχι η διάρκεια είναι η ίδια.κρατάνε αρκετές ώρες, αλλά μετά από 4 ωρίτσες περίπου μαζεύουν στη γραμμή πάνω από το κινητό βλέφαρο. Εμένα δεν μου το κάνουν πάντα, τυχαίνει άλλες φορές και είναι άψογο το μακιγιάζ μου για ώρες και άλλες φορές αρχίζει και μαζεύει η σκιά. Το μόνο καλό είναι ότι δεν μαζεύει όλη τη σκιά στη γραμμή,απλά γίνεται λίγο πιο έντονη, ενώ το βάψιμο είναι μια χαρά. Πως γίνεται αυτό δεν  γνωρίζω,πραγματικά!!
       Παρακάτω βλέπετε τις σκιές και σε κάθε μάτι ένα διαφορετικό μακιγιάζ.






      Στο πρώτο μακιγιάζ, χρησιμοποίησα τη ζαχαρί σκιά με χρυσά κομμάτια σε όλο το κινητό βλέφαρο, την πράσινη με το λιλά κάτω από το κόκαλο του φρυδιού και την καφέ με το γαλάζιο στην κόχη του ματιού. Και το καφέ μολύβι της AVON για αιλάινερ.



       Στο δεύτερο μακιγιάζ χρησιμοποίησα την ροζ με φούξια και μοβ κομμάτια στο κινητό βλέφαρο, την μπλε με χρυσά και μοβ κομμάτια κάτω από το φρύδι και την μαύρη με γαλάζιο στην κόχη. Πήρα περισσότερο γαλάζιο και ίσως να μην φαίνεται καλά το μαύρο.  Και τέλος για αιλάινερ έβαλα ένα σκούρο μπλε της AVON.
 

       Και τέλος χρησιμοποίησα την πολύ ανοιχτή χρυσή σκιά με μπρονζέ και ροζ κομμάτια και για τα δύο μάτια στην εσωτερική γωνία του ματιού.




       Εγώ είμαι πολύ ικανοποιημένη με το αποτέλεσμα, και με τη διάρκεια τους. Σκεφτείτε ότι κοστίζουν μόνο 2.00ευρώ και κάποιες από αυτές, όπως η μαύρη-γαλάζια, μας προσφέρουν 2 χρώματα που μπορούμε να τα χρησιμοποιήσουμε και τα 2 μαζί ή το καθένα ξεχωριστά.
       Απλά δοκιμάστε κάποια από αυτές και νομίζω ότι θα ενθουσιαστείτε!!!


      Περιμένω τις απόψεις σας εάν τα έχετε δοκιμάσει και εάν μείνατε ευχαριστημένες όπως κι εγώ!!!
Καλά να περνάτε!!Φιλιά πολλά,
                                                  Κωνσταντίνα Ν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers