Τετάρτη 26 Μαρτίου 2014

Κραγιόν lovie & Farmasi

     Γεια σας κουκλίτσες μου!! Ήθελα πολύ καιρό να σας μιλήσω για τα κραγιόν της lovie και της Farmasi. Δεν έχω πολλά, αλλά θέλω να σας πω τη γνώμη μου γι αυτά.
    Καταρχήν τα κραγιόν της lovie είναι αυτά που ακολουθούν παρακάτω...

     



   Το πρώτο κραγιόν που θα σας μιλήσω είναι το μοβ Νο 58. Είναι με την καινούρια συσκευασία με το ασφαλές κούμπωμα. Εγώ τα είχα πάρει από το site, www.lovie.gr νομίζω 2,00€. Ήθελα να πετύχω το Νο 60, αλλά δεν το έχω βρει πουθενά, ούτε σε καταστήματα, ούτε στο site, οπότε πήρα αυτό που είναι πιο ανοιχτό. Εννοείται ότι δεν το μετάνιωσα, μου αρέσει πολύ είναι ενυδατικό, δεν ξεραίνει τα χείλη και έχει ματ αποτέλεσμα. Στα δικά μου χείλη δεν έχει πολύ καλή διάρκεια. Περίπου 3 ώρες. Όσο δεν πίνω, τρώω κλπ. είναι μια χαρά, μόλις πιω κάτι ή φάω θα φύγει τελείως.


    Το επόμενο που θα σας μιλήσω είναι το κόκκινο Νο 19 και κόστισε 2.00€. Είναι κι αυτό με την καινούρια συσκευασία και το καπάκι που κλείνει καλά. Στο χέρι μου παραπάνω, είναι όπως το βλέπετε το 3ο από αριστερά, το ανοιχτό. Είναι κι αυτό ενυδατικό με ματ αποτέλεσμα, κρατάει 3-4 ώρες στα δικά μου χείλη και δεν τα ξεραίνει. Η διάρκεια του είναι όπως το προηγούμενο αν και νομίζω ότι κρατάει λίγο παραπάνω.


    Έπειτα, θα σας μιλήσω για το πολύ ιδιαίτερο χρώμα, σκούρο πορτοκαλορόζ, είναι μουντό χρώμα και είναι το δεύτερο χρώμα στο χέρι μου από αριστερά. Αλλιώς δείχνει στο κραγιόν,αλλιώς βάφει. Το κραγιόν είναι στην δεύτερη σειρά το πρώτο από δεξιά. Κόστιζε κι αυτό 2.00€ και είναι από την παλιά σειρά με το διαφανές κούμπωμα που δεν κλείνει καθόλου καλά. Στα χείλη μου διαρκεί πάρα πολλές ώρες, τρώω, πίνω, και το κραγιόν είναι σταθερό. Είναι πολύ ενυδατικό, με ματ αποτέλεσμα και αυτό. Πραγματικά το λατρεύω!


   Και τέλος θα σας μιλήσω για το πορτοκαλί Νο 39 και κόστισε κι αυτό γύρω στα 2,00€. Είναι κι αυτό με την παλιά συσκευασία με το άθλιο κούμπωμα αλλά ευτυχώς τώρα έχουν αλλάξει τις συσκευασίες και δεν κινδυνεύουν να λερωθούν η τσάντα μας, το νεσεσέρ μας κλπ. Είναι πολύ όμορφο διακριτικό χρώμα, ειδικά για μαυρισμένα πρόσωπα είναι super. Είναι πολύ ενυδατικό, για να φανεί ματ το αποτέλεσμα θα πρέπει να ταμπονάρετε με μία χαρτοπετσέτα τα χείλη σας. Η διάρκεια του είναι και σε αυτό μικρή προς μέτρια. 3-4 ώρες περίπου.

        Σε γενικές γραμμές είμαι ευχαριστημένη, γιατί η ένταση των χρωμάτων είναι πάρα πολύ καλή, η τιμή τους είναι ακόμη καλύτερη, όσο για την διάρκεια τους νομίζω ότι σε γενικές γραμμές είναι καλή. Εφόσον οι περισσότερες από εμάς κουβαλάμε το κραγιόν μαζί μας για να το ανανεώσουμε μετά από κάποιες ώρες, τότε νομίζω ότι δεν θα ενοχλήσει κάποιες που δεν είναι και τόσο σταθερά. Εγώ τα χρησιμοποιώ πρωινές ώρες που θα πάω στη δουλειά και θα πιω μόνο έναν καφέ, ή απλά θα πάω για εξωτερικές δουλειές και βαριέμαι να βαφτώ, οπότε βάζω μόνο κραγιόν.

   Και τέλος θα σας μιλήσω για το κραγιόν της FARMASΙ που πραγματικά εντυπωσιάστηκα και θέλω να πάρω και άλλα κραγιόν. Είναι το Νο 08 από τη σειρά True Colour Lipstic και είναι ένα πορτοκαλοκόκκινο χρώμα. Στην φωτογραφία δεν φαίνεται καλά αλλά το δείγμα στο χέρι μου νομίζω ότι φαίνεται. Είναι πολύ ενυδατικό, δεν είναι ματ, μένει αρκετές ώρες στα χείλη και νομίζω ότι φωτίζει πάρα πολύ το πρόσωπο το συγκεκριμένο χρώμα. Φεύγει ομοιόμορφα από τα χείλη και δεν αφήνει μόνο το περίγραμμα.


    Αυτά από εμένα, θέλω να μου πείτε τι αποχρώσεις έχετε εσείς και εάν είστε ευχαριστημένες. Σας φιλώ και σας εύχομαι ένα όμορφο βράδυ!
                                             Κωνσταντίνα Ν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers