Πέμπτη 20 Μαρτίου 2014

Giveaway (youtube) - CLOSED

     Γεια σας!!!! Τι κάνετε;;; Ελπίζω να σας φτιάξω το κέφι με τα δώρα μου προς εσάς. Αυτό είναι το πρώτο giveaway που μπορείτε να συμμετέχετε είτε εδώ είτε στο youtube. Θα ακολουθήσουν άλλοι 2 διαγωνισμοί,αλλά θα γίνουν μόνο εδώ, δεν θα μπορείτε να συμμετέχετε από το youtube.
    Διάλεξα 3 δωράκια, αν και την παλέτα την πήρα αρχικά για εμένα,αλλά μετά σκέφτηκα εσάς και έτσι την άφησα στην άκρη. Τα δώρα λοιπόν είναι η παλέτα της sleek, ένα bronzer από τη W7 και τέλος ένα κραγιόν από την ΑVON. Να σας πω ότι είναι με δικά μου χρήματα, και τα δώρα μου προς εσάς και όλα όσα σας έχω δείξει μέχρι σήμερα.
   Οι όροι συμμετοχής είναι να είστε μέλος στο κανάλι μου ή στο blog μου, όπου δηλώσετε συμμετοχή τελοσπάντων. Και να αφήσετε ένα σχόλιο κάτω από το βίντεο ή την ανάρτηση.
    Ακολουθεί μία φωτογραφία με τα δώρα και το βίντεο στο youtube.


   Εύχομαι καλή επιτυχία σε όλες σας!!! Καλά να περνάτε και ραντεβού στις 10/04 να δούμε ποια είναι η τυχερή! Φιλιά πολλά!!
                                            Κωνσταντίνα Ν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers