Σάββατο 29 Μαρτίου 2014

Food lovers Tag

     Γεια σας ομορφιές μου!! Τι κάνετε;;; Έφτιαξα σελίδα στο facebook και μπορείτε να εγγραφείτε κι εκεί. Θα σας έχω το link στο τέλος του post. Ελπίζω όλες σας να είστε καλά, χωρίς άγχος και στεναχώριες.
    Σήμερα θα κάνω κι εγώ tag, αν και δεν βρίσκω στο συγκεκριμένο κάτι το ιδιαίτερο, αλλά θα το κάνω. Πάμε λοιπόν να ξεκινήσουμε.

   - Ποιο είναι το αγαπημένο σου φαγητό;
Μοσχάρι με ρύζι λεμονάτο.

   - Ποιο είναι το αγαπημένο σου γλυκό;
Τα τρουφάκια!!

   - Ποιο φαγητό δεν θα δοκίμαζες ποτέ;
Νομίζω το σούσι. Βέβαια ποτέ μη λες ποτέ λέει ο λαός και θα συμφωνήσω μαζί του.

   - Ελληνική, Ιταλική, Μεξικάνικη ή Ασιατική κουζίνα;
Νομίζω έχουμε πολύ ωραία φαγητά σαν λαός αλλά μου αρέσουν και η μεξικάνικη κουζίνα. 50-50 θα πω.

   - Έχεις αλεργία σε κάποιο φαγητό;
Όταν το τρώω όχι, αλλά όταν βλέπω αγγινάρες, μπάμιες, φασόλια όλων των ειδών και άλλα τέτοια, παθαίνω μια ανάφλεξη....

   - Σε ποιο φαγητό/ γλυκό είσαι εξπέρ;
Στο σπιτικό παγωτό.

   - Ποιο είναι το φαγητό που έμαθες να μαγειρεύεις πρώτα;
Αυγά τηγανιτά με πατάτες τηγανιτές.

   - Είσαι χορτοφάγος;
Δεν νομίζω ότι θα μπορούσα να γίνω.

   - Συνήθως τι παραγγέλνεις απέξω;
Σουβλάκια.

   - Είσαι γλυκαντζού ή fun των αλμυρών σνακ;
Είμαι 1000% γλυκαντζού, αλλά υπάρχουν κάποιες περιπτώσεις που αναζητώ κάτι αλμυρό.

   - Αγαπημένο σνακ;
Δεν έχω.

   - Πως τρως το σάντουιτς σου;
Με τυρί και ντομάτα συνήθως.

   - Σ' αυτή τη φάση της ζωής σου τρως υγιεινά ή το ΄χεις ρίξει στη μάσα;
Ούτε το ένα ούτε το άλλο. Αναλόγως τις φάσεις.

   - Ποιος μαγειρεύει καλύτερα στην οικογένεια; 
Η μαμά φυσικά, who else;;;;

   Αυτό ήταν το Tag. Θα χαρώ να μου πείτε τα δικά σας αγαπημένα. Επίσης θέλω να σας ζητήσω συγνώμη για την καθυστέρηση  των επόμενων διαγωνισμών, αλλά πραγματικά αυτή την εβδομάδα θα γίνουν όπωσδήποτε. Το link για τη σελίδα μου στο facebook είναι:  https://www.facebook.com/pages/%CE%94%CE%B5%CE%BD-%CF%85%CF%80%CE%AC%CF%81%CF%87%CE%B5%CE%B9-%CE%AC%CF%83%CF%87%CE%B7%CE%BC%CE%B7-%CE%B3%CF%85%CE%BD%CE%B1%CE%AF%CE%BA%CE%B1%CF%85%CF%80%CE%AC%CF%81%CF%87%CE%B5%CE%B9-%CE%AC%CE%B2%CE%B1%CF%86%CE%B7-%CE%B3%CF%85%CE%BD%CE%B1%CE%AF%CE%BA%CE%B1/222073851324153?ref=hl

   Σας φιλώ και σας εύχομαι τα καλύτερα!!   Κωνσταντίνα Ν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers