Κυριακή 2 Φεβρουαρίου 2014

review Golden Rose lipstick

     Αγαπητές μου κούκλες, σήμερα θα σας μιλήσω για ένα κραγιόν που δοκίμασα τελευταία και είμαι ξετρελαμένη με τη διάρκεια του, το χρώμα του, και την απόδοση του!! Το κραγιόν αυτό είναι το Golden Rose Lipstic No73, βλέπετε τις φωτογραφίες και νομίζω καταλαβαίνετε πόσο ωραίο είναι....




     Είναι ενυδατικό κραγιόν, χωρίς glitter εννοείται, με τρομερή διάρκεια. Εγώ το φοράω σχεδόν καθημερινά από το πρωί μέχρι το απόγευμα και αυτό που με ενθουσίασε είναι ότι μετά από κάποιες ώρες, φαγητού, καφέ, κλπ. ενώ φεύγει το χρώμα, δεν φεύγει μεμονομένα στη μέση και γύρω γύρω να είναι το χρώμα έντονο. Χάνει σιγά σιγά την γυαλάδα από όλο το χείλος & μετά από ώρες αφήνει ένα ροζ αποτέλεσμα πίσω του. Συγκεκριμένα το φοράω από τις 12 το πρωί μέχρι τις 7 περίπου το απόγευμα και χάνει μόνο τη γυαλάδα του, ούτε καν το χρώμα του. Και δεν φοράω μολύβι για να πω ότι κρατάει το κραγιόν σταθερό.
    Από τη συγκεκριμένη σειρά δεν έχω άλλες αποχρώσεις, όμως αυτές τις μέρες θα πάω να ψωνίσω οπωσδήποτε και άλλα. Το συγκεκριμένο εγώ το βρήκα 1,50 € περίπου. Νομίζω ότι τέτοια διάρκεια δεν βρίσκουμε εύκολα και επειδή όλες  ψάχνουμε καλά κραγιόν και φτηνά, έκανα αυτό to review για να βοηθήσω στις αγορές σας. Θέλω πολύ να μου πείτε όσες το έχετε ή πήρατε άλλες αποχρώσεις τη γνώμη σας, εάν είναι όλη η σειρά τόσο καλή ή απλά έτυχε το δικό μου να είναι καλό.
    Στις αγορές που θα κάνω, θα πάρω το ίδιο κραγιόν διότι μες στην εβδομάδα θα ξεκινήσει ένας διαγωνισμός με διάφορα μικρά πραγματάκια για 2 τύχερες,διαφορετικά για την καθεμία, οπότε η μία τυχερή θα το δοκιμάσει αλλά σκέφτομαι να πάρω σε άλλη απόχρωση της ίδιας σειράς κραγιόν για τη δεύτερη τυχερή. Αναμένετε περισσότερες πληροφορίες για το giveaway για να πάρετε όλες μέρος ή γιατί όχι και αγόρια για να κάνουν δώρο στις κοπέλες τους.
     Σας φιλώ πολύ πολύ πολύ!!! Καλή συνέχεια!!! Κωνσταντίνα Ν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers