Τρίτη 18 Φεβρουαρίου 2014

review CHAPTER HAND CREAM

   Γεια σας όμορφα κορίτσια!!!!!! Ελπίζω όλες να είστε καλά,και να περνάτε τέλεια!!!
Σήμερα θα σας μιλήσω για 3 δείγματάκια κρέμας χεριών, που μου τα έδωσαν με αγορές μου από το online κατάστημα beauty town εάν θυμάμαι σωστά, και είναι οι μόνες που φοράω τον τελευταίο καιρό, για να τις δοκιμάσω και να έχω μια ολοκληρωμένη άποψη.


           Καταρχήν η ονομασία της είναι CHAPTER HAND CREAM και εγώ τις έχω στο 01, 03 & 04.
   Ας ξεκινήσω με τη 01 κρέμα, μυρίζει καρύδα και Μονόι και από ότι είδα στο ίντερνετ είναι εκχύλισμα γαρδένιας. Η κρέμα μυρίζει όμορφα, ούτε πολύ έντονα, ούτε πολύ απαλά που μετά από λίγη ώρα θα φύγει η μυρωδιά. Αντίθετα μυρίζει για ώρες, μέχρι να πλύνετε τα χέρια σας η μυρωδιά θα είναι εκεί, και επίσης στο χώρο που βάζετε την κρέμα θα μυρίζει ελαφριά η καρύδα.

   Μετά η κρέμα 03, μυρίζει μούρο και αμαρυλλίς, μυρίζει λίγο πιο έντονα αυτή η κρέμα από την προηγούμενη, αφήνει πιο έντονη μυρωδιά στο χώρο και στα χέρια σας.

   Και τέλος η κρέμα 04, μυρίζει λοτό και lychee, έψαξα λίγο για το άγνωστο σε εμένα φυτό και είδα ότι το χρησιμοποιούν για κρέμες, κολώνιες, και γενικά σε προϊόντα καθημερινής μας χρήσης. Έχει απίστευτη μυρωδιά η συγκεκριμένη κρέμα, μυρίζει όλο το σπίτι, μένει στα χέρια σας και αφότου τα πλύνετε και μυρίζει πολύ πολύ έντονα λοτός.

   Δεν είπα όμως την άποψη μου για καμία διότι η γνώμη μου είναι ίδια και για τις 3.
-Πρώτον, εάν έχετε σοβαρά σκασίματα στα χέρια σας όπως εγώ το χειμώνα, δεν κάνουν δουλειά. Μόλις πλυθείτε, τα χέρια σας θα είναι στην ίδια κατάσταση που ήταν πριν βάλετε την κρέμα. -Δεύτερον, για να δείτε αποτέλεσμα στα σοβαρά σκασίματα θα πρέπει να τη φοράτε συχνά και όχι μία φορά όπως εγώ.
-Και τέλος, εάν κάνετε την θεραπεία και προστατεύετε τα χέρια σας από σκόνες και νερό σίγουρα θα δείτε πολύ μεγάλη βελτίωση και δεν θα αφήσει η κρέμα τα χέρια σας να ξανά αρρωστήσουν.

    Εάν χρησιμοποιήσετε λίγη ποσότητα, η κρέμα αποροφάται σχεδόν αμέσως από τα χέρια σας, χωρίς να αφήσει λυπαρότητα. Το μόνο που αφήνει είναι η μυρωδιά των λουλουδιών. 

    Αποτέλεσμα;;;;

    Εάν έχετε υπομονή, αξίζει να τις δοκιμάσετε!!! Εάν σας αρέσουν οι μυρωδάτες κρέμες, είμαι σίγουρη ότι θα ενθουσιαστείτε! Εγώ δεν νομίζω να τις πάρω, διότι δεν χρησιμοποιώ κρέμες χεριών εάν δεν έχω πρόβλημα, οπότε δεν προσέχω τα χέρια μου προοληπτικά. Όταν έχω σκασίματα εννοείται ότι θα πάρω κρέμα που θα δω αποτέλεσμα από την πρώτη φορά και όχι μετά από 3.

     Αυτά είχα να σας πω, μακάρι να υπήρχε τρόπος να τις μυρίζατε, θα ενθουσιάζόσασταν!!! Σας φιλώ και σας εύχομαι ένα υπέροχο βράδυ!!!!
                                            Κωνσταντίνα Ν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers