Παρασκευή 31 Ιανουαρίου 2014

Μανό Beauty Line Cosmetics


      Γεια σας όμορφες μου φίλες!!! Σήμερα  θα σας μιλήσω για μία μεγάλη απογοήτευση, για το ροζ μανό της Beauty Line Cosmetics No589. Έβαψα τα νύχια μου πάνω από 5 φορές με  το συγκεκριμένο μανό και άλλες τόσες πήρα την ίδια απογοήτευση και πίκρα.
      Το είχα αγοράσει παλιότερα και μου άρεσε πολύ, και η ένταση του χρώματος και η διάρκεια του, όμως αυτή τη φορά όχι απλά δεν μου άρεσε αλλά το μίσησα, πραγματικά!! Τα έβαφα το βράδυ και μέχρι το επόμενο βράδυ είχαν φύγει μεγαλούτσικα κομμάτια μανό από τα νύχια μου. Σκεφτόμουν ότι έφταιγε το top coat ή η βάση και κάθε φορά έβαζα άλλα. Αλλά δεν άλλαζε το αποτέλεσμα, δυστυχώς. Εν τω μεταξύ, δεν έκανα κάτι το συγκλονιστικό που θα βοηθούσε στο να χαλάσει τόσο γρήγορα τα νύχια μου, με άλλα μανό κάνω τόοοοοσα και τόσα και είναι στη θέση τους.
       Παρακάτω θα δείτε φωτογραφίες μόλις τα έβαψα και την επόμενη μέρα που χάλασαν.





       Βλέπετε πόσο ωραίο είναι το χρώμα, αλλά πόσο άθλια είναι η διάρκεια του. Ελπίζω να μην είναι τόσο άθλια και τα υπόλοιπα μανό που πήρα, γιατί πραγματικά θα στεναχωρηθώ πολύ!
      Αυτά είχα να σας πω, ελπίζω να ήταν το μοναδικό μανό με κακή ποιότητα και σε όσες το έχετε ήδη χρησιμοποιήσει να είναι μια χαρά, ή εάν έχει τύχει και σε άλλες κοπέλες να έχετε απογοητευτεί από το αποτέλεσμα,να γράψετε σχολιάκι από κάτω ώστε να δουν και οι κοπέλες που θέλουν να τα πάρουν την άποψη μας και να τις προλάβουμε από μια κακή αγορά!
      Σας ευχαριστώ που συνεχίζετε και με παρακολουθείτε!!! Φιλιά πολλά, Κωνσταντίνα Ν.

 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers